Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 10:41Äsch, märkte att mitt inlägg blev lite plumpt skrivet - jag menade inte att man måste maxa för att vara med. Men jag tycker ändå att man kan berätta i förväg när man ska springa. 🙂
Äsch, märkte att mitt inlägg blev lite plumpt skrivet - jag menade inte att man måste maxa för att vara med. Men jag tycker ändå att man kan berätta i förväg när man ska springa. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 10:47Mitt inlägg var bara en reaktion på hur jag tänker. Ska försöka låta bli att maxa men har väldigt lätt för att gripas av tävlingsdjävulen. 😉
Ska inte maxa, ska inte maxa, ska inte... Hjälp hjärnan begriper inte inte, 😀
Mitt inlägg var bara en reaktion på hur jag tänker. Ska försöka låta bli att maxa men har väldigt lätt för att gripas av tävlingsdjävulen. 😉
Ska inte maxa, ska inte maxa, ska inte... Hjälp hjärnan begriper inte inte, 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 11:03För att få till att inte maxa, får man väl göra en annan form av tävling:
En mil till fots (alt. något annat transportsätt) med så få pulsslag som möjligt. Men den kanske snarare hör hemma i pulsträningsgruppen.
För att få till att inte maxa, får man väl göra en annan form av tävling:
En mil till fots (alt. något annat transportsätt) med så få pulsslag som möjligt. Men den kanske snarare hör hemma i pulsträningsgruppen.
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 11:33Ungefär som när de tävlar i bilkörning med så lite bensin per mil som möjligt?
10 km med minst antal pulsslag totalt. Hur många pulsslag per km drar du? 😀
Ungefär som när de tävlar i bilkörning med så lite bensin per mil som möjligt?
10 km med minst antal pulsslag totalt. Hur många pulsslag per km drar du? 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 12:19Finns inget rätt eller fel!
Visst man kan försöka flera gånger och välja den bästa tiden. Varför inte, om man känner för detta.
Var och en väljer sina förutsättningar. Att ligga under 150 i puls, bara man kör samma hela Vinterutmaningen.
En mil till fots
Finns inget rätt eller fel!
Visst man kan försöka flera gånger och välja den bästa tiden. Varför inte, om man känner för detta.
Var och en väljer sina förutsättningar. Att ligga under 150 i puls, bara man kör samma hela Vinterutmaningen.
En mil till fots
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 13:42Du har helt rätt Lars när jag tänker efter. 🙂 Man gör som man vill. Fast jag kommer nog basunera ut här när jag tänker tävla för jag blir så taggad när jag skvallrat om det i förväg - tänker på er som vet om det och jag intalar mig att ni sitter och vän
Du har helt rätt Lars när jag tänker efter. 🙂 Man gör som man vill. Fast jag kommer nog basunera ut här när jag tänker tävla för jag blir så taggad när jag skvallrat om det i förväg - tänker på er som vet om det och jag intalar mig att ni sitter och vän
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 14:54För mig lär det bli lördagen, och jag lär vara disktrasa efter LTL!
Söndagar är inga bra springdagar länggre här, inte sedan simskolesäsongen startade igen ...
För mig lär det bli lördagen, och jag lär vara disktrasa efter LTL!
Söndagar är inga bra springdagar länggre här, inte sedan simskolesäsongen startade igen ...
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 14:56@Fia
Du känner att du har press. Hoppas ingen kommer kolla hur det går för mig? Börjar känna mig smått närvös, då jag just nu bara ligger på 5 km.
@Fia
Du känner att du har press. Hoppas ingen kommer kolla hur det går för mig? Börjar känna mig smått närvös, då jag just nu bara ligger på 5 km.
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 14:57Såja, såja, inte få ont i nervösen nu Lars - inte farligt!!!!!! 😀
Såja, såja, inte få ont i nervösen nu Lars - inte farligt!!!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 15:20Målet för vinterns träning är att etablera 15 km som min normaldistans, har 10 km just nu. Men det ska bli intressant att se hur mycket det gör på snabbheten på 10 km om jag tränar med ungefär samma puls vintern igenom.
Enbart sommarens ökade löpsträckor
Målet för vinterns träning är att etablera 15 km som min normaldistans, har 10 km just nu. Men det ska bli intressant att se hur mycket det gör på snabbheten på 10 km om jag tränar med ungefär samma puls vintern igenom.
Enbart sommarens ökade löpsträckor