Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 15:44Det är ju en fantastisk förbättring, Krister! Grattis. (t+)
Jag sprang Umemilen på 1:03 förra söndagen och jag vill så gärna ner under 1:00:00. Snart.
Visst ska du springa Göteborgsvarvet också? Vilken tid har du i sikte?
Det är ju en fantastisk förbättring, Krister! Grattis. (t+)
Jag sprang Umemilen på 1:03 förra söndagen och jag vill så gärna ner under 1:00:00. Snart.
Visst ska du springa Göteborgsvarvet också? Vilken tid har du i sikte?
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 16:39Ska springa varvet. Tid under 2,5 tim. Målet är att kunna springa utan att få ont någonstans.
Ska springa varvet. Tid under 2,5 tim. Målet är att kunna springa utan att få ont någonstans.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 10:46vilken bra tid du hade på umemilen! 😀 hm, ja, men då får det äl bli onsdag eller torsdag 1 eller 2 oktober jag springer första då..! 🙂
vilken bra tid du hade på umemilen! 😀 hm, ja, men då får det äl bli onsdag eller torsdag 1 eller 2 oktober jag springer första då..! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 13:45Tack för de orden, Britta! Det var många som skyndade sig lite mer än vad jag gjorde. Typ alla utom en fyra, fem stycken. (H)
Tack för de orden, Britta! Det var många som skyndade sig lite mer än vad jag gjorde. Typ alla utom en fyra, fem stycken. (H)
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 13:52Men visst är det konstigt att folk ska ha så bråttom och skynda sig jämt?! Om det nu är så roligt att springa så att man vill vara med på tävlingar så är det väl bättre om man får det roliga att räcka längre? Vem får ut mest av startavgiften - du eller do
Men visst är det konstigt att folk ska ha så bråttom och skynda sig jämt?! Om det nu är så roligt att springa så att man vill vara med på tävlingar så är det väl bättre om man får det roliga att räcka längre? Vem får ut mest av startavgiften - du eller do
Quote from Lotta Lindström on 20 September 2008, 13:55Jag säger som Skalman. Man ska skynda långsamt.
Jag säger som Skalman. Man ska skynda långsamt.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 13:55Exakt. Jag pratade med segraren efter Umemilen (för övrigt en granne till mig, så lite av stjärnglansen borde ju stänka över på mig) och han hade stått i målet och haft långtråkigt i en halvtimme medan jag varit ute i skogen och njutit. Han höll till och
Exakt. Jag pratade med segraren efter Umemilen (för övrigt en granne till mig, så lite av stjärnglansen borde ju stänka över på mig) och han hade stått i målet och haft långtråkigt i en halvtimme medan jag varit ute i skogen och njutit. Han höll till och
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 14:11Det man inte har i huvudet,
har man i bena!Därför är jag inte så snabb i spåret, men jag jobbar på det!
Det man inte har i huvudet,
har man i bena!
Därför är jag inte så snabb i spåret, men jag jobbar på det!
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 14:20Om inte ens vinnaren tyckte det var värt det så är väl saken klar... Inte nog med att han hade långtråkigt, han hann säkert börja frysa också. Nej, jag tror helt klart på våran taktik - nyttja startavgiften till fullo, och lev efter mottot "Jag är inte lå
Om inte ens vinnaren tyckte det var värt det så är väl saken klar... Inte nog med att han hade långtråkigt, han hann säkert börja frysa också. Nej, jag tror helt klart på våran taktik - nyttja startavgiften till fullo, och lev efter mottot "Jag är inte lå
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 15:20Berit!
Det var det bästa motto jag hört. (t+)
Det ska jag mumla nästa gång jag springer ett lopp och börjar bli trött och omsprungen mot slutet. 😉
Berit!
Det var det bästa motto jag hört. (t+)
Det ska jag mumla nästa gång jag springer ett lopp och börjar bli trött och omsprungen mot slutet. 😉