Quote from Lotta Lindström on 29 September 2008, 13:21Du får väl ta ett antal varv runt stationen då 😉
Du får väl ta ett antal varv runt stationen då 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 13:37Therese: Springa på stället eller runt-runt. 😀
Therese: Springa på stället eller runt-runt. 😀
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 13:48😀 sant!
Jag får helt enkelt måtta hur långt jag kan ta mig på 5 min och sen springa det fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka....nja 🙁 det kändes redan nu som om det kunde bli liiiite tradigt innan det var färdigt.
😀 sant!
Jag får helt enkelt måtta hur långt jag kan ta mig på 5 min och sen springa det fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka....nja 🙁 det kändes redan nu som om det kunde bli liiiite tradigt innan det var färdigt.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 13:49Jag ska springa runt-runt på Mariatorget ikväll på vägen hem. (Jobbet-t-banan).
Härligt, knasigt tossigt! 😀 (Streak-runningen)
Jag ska springa runt-runt på Mariatorget ikväll på vägen hem. (Jobbet-t-banan).
Härligt, knasigt tossigt! 😀 (Streak-runningen)
Quote from Bjarne Lewin on 29 September 2008, 13:50men sen kan du faktiskt springa 5 minuter på andra hållet, så det blir en springsträcka på 10 minuter...
men sen kan du faktiskt springa 5 minuter på andra hållet, så det blir en springsträcka på 10 minuter...
Quote from Lotta Lindström on 29 September 2008, 13:57Eller dra en cirkelrunda där stationen ligger i mitten. Om "radien" då är 5 minuter så blir rundan ca 30 minuter. Då springer/går du ju 1 mil på nånstans mellan 1-4 rundor beroende på hur snabb du är. 🙂
Eller dra en cirkelrunda där stationen ligger i mitten. Om "radien" då är 5 minuter så blir rundan ca 30 minuter. Då springer/går du ju 1 mil på nånstans mellan 1-4 rundor beroende på hur snabb du är. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 14:17Eller vilken typ av krokig bana som helst innanför den cirkeln. Gör den tillräckligt krokig, så kan du få det att räcka med ett varv. :D. De 5 måste väl inte vara ditt miltempo, utan vad du kan spurta när larmet går? Så i början av loppet kan banan ligga
Eller vilken typ av krokig bana som helst innanför den cirkeln. Gör den tillräckligt krokig, så kan du få det att räcka med ett varv. :D. De 5 måste väl inte vara ditt miltempo, utan vad du kan spurta när larmet går? Så i början av loppet kan banan ligga
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 19:30Mellan vilka dagar kan man köra för att få med resultatet egentligen? Ifall det skulle bli kärvt i helgen.... 🙂
Mellan vilka dagar kan man köra för att få med resultatet egentligen? Ifall det skulle bli kärvt i helgen.... 🙂
Quote from Magnus Gelang on 29 September 2008, 21:24Senast söndagen har jag för mig att Lars skrev nånstans.
Senast söndagen har jag för mig att Lars skrev nånstans.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 21:51nu, onsdagen den 1a ska jag och evelina köra vårt pass! 😉
nu, onsdagen den 1a ska jag och evelina köra vårt pass! 😉