Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Therese, kan du inte ställa dit ett löpband? Eller har ni kanske redan löpband på stationen?

Nä vi har ju inte det tyvärr, och inte finns det pengar till det heller....
Men det kommer nog att lösa sig nu när jag har knåpat lite på rundan så kommer jag ju aldrig vara för långt bort för att inte hinna dit....:-)
Så ni ska nog få se ett resultat ifr

Kom på att jag kommer att befinna mig på annan ort resten av veckan, kommer hem sent måndag, så jag kommer inte att springa min tänkta 10 km bana. Antingen får jag hoppa av oktober el göra en notering att det var en annan bana, för träna kommer jag att gö

Jag var ute och gjorde min mil idag!? Blev det fel? Nåväl min tid blev iaf: 50:49. Fick för mig att man skulle springa ngn gång under veckan men senast på lördag. (H)

Du får även springa 3 veckor innan om du behöver, men springer du senare kommer du inte med i tabellen. Bara i statestiken.

Du får nog tyvärr rega DNS på mej Lars. Jag har överansträngt en muskel i foten :-(. Var hos läkarn igår och ska till sjukgymnast på måndag. Hoppas vara på g igen till november.
Lycka till alla nu på lördag! 🙂

Imorn tänkte jag ta min mil! Någon mer som tänker köra? Kl 12.30 bär det av om allt går enl planen 🙂

Jag kör min mil idag, flack asfaltrunda i Landskrona. Sitter och laddar såväl mentalt som med dricka och mellanmål. Egentligen var jag helt inställd på att springa på lördag, men min bror tyckte att vi gemensamt skulle ge oss ut i ett kuperat 7 km spår då

Shit Aadu!
Vi håller tummarna för att det går till sig lite snabbare än Du hoppas

Tack Harald! 🙂
*smetar Zon och knaprar Ipren*