Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 21:55Jag kör på torsdag eftersom jag är i Malmö/Landskrona i helgen.
Jag kör på torsdag eftersom jag är i Malmö/Landskrona i helgen.
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 22:24"Inte åter förrän på måndag och då är det väl för sent?"
Igentligen är det lite sent, varför göra livet svårt!"Mellan vilka dagar kan man köra för att få med resultatet egentligen?"
Du kan köra tidigare, det finns ingen gräns.Jag väntar till måndagkv
"Inte åter förrän på måndag och då är det väl för sent?"
Igentligen är det lite sent, varför göra livet svårt!
"Mellan vilka dagar kan man köra för att få med resultatet egentligen?"
Du kan köra tidigare, det finns ingen gräns.
Jag väntar till måndagkv
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 22:35Juste Lars!!
Juste Lars!!
Quote from Fredric Lagerström on 29 September 2008, 22:44Vill bara flagga för att om man har kört sitt "vinterutmaningen pass" på onsdagen innan så kan man ändå lägga in det "de facto" på lördagens datum i kalendern. Samma gäller om man springer senare, tex på söndagen. De som anmält sej till loppet får då per
Vill bara flagga för att om man har kört sitt "vinterutmaningen pass" på onsdagen innan så kan man ändå lägga in det "de facto" på lördagens datum i kalendern. Samma gäller om man springer senare, tex på söndagen. De som anmält sej till loppet får då per
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 22:53Dock kommer försenade tider med i statistiken för gruppen. Hur tiden för gruppen utvecklas under vintern.
Behövs inte köra med felaktigt datum. Tävlingsresultatet kommer med ändå!
Så om du springer på onsdag, så flytta datumet så tävlingen ligger på onsd
Dock kommer försenade tider med i statistiken för gruppen. Hur tiden för gruppen utvecklas under vintern.
Behövs inte köra med felaktigt datum. Tävlingsresultatet kommer med ändå!
Så om du springer på onsdag, så flytta datumet så tävlingen ligger på onsd
Quote from Mark Kovacs on 30 September 2008, 18:37He he! Jag tog mig tid ikväll! Tid 1:11:07. Inte illa för en otränad tjocksmock! Min runda är 9,5 km. Flyttade mitt tävlingsdatum till idag, och hoppas det blir rätt! 🙂
He he! Jag tog mig tid ikväll! Tid 1:11:07. Inte illa för en otränad tjocksmock! Min runda är 9,5 km. Flyttade mitt tävlingsdatum till idag, och hoppas det blir rätt! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 18:52Bravo Lill Sniff! 🙂 Snyggt jobbat!!!! (t+)
Bravo Lill Sniff! 🙂 Snyggt jobbat!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 20:10Jag tror jag har löst det....:D
Jag har skapat en egen slinga lite slingrigt ut ur byn, in i byn och ut ur byn igen, (H)
Och under hela rundan så kan jag på 5 minuter ta mig gent över till stationen om det kommer behövas!!!
Hoppas nu verkligen inte det sk
Jag tror jag har löst det....:D
Jag har skapat en egen slinga lite slingrigt ut ur byn, in i byn och ut ur byn igen, (H)
Och under hela rundan så kan jag på 5 minuter ta mig gent över till stationen om det kommer behövas!!!
Hoppas nu verkligen inte det sk
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 20:40Kan du lägga kläderna i bilen, så kan du klä om medans ni åker på utryckning?
Kan du lägga kläderna i bilen, så kan du klä om medans ni åker på utryckning?
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 20:51😀 ja det skulle vara en jättebra ide.....om det inte vore för att det är jag som är chaufför på förstabilen...;)
Så den iden sprack tyvärr!!Men det kommer nog inte bli några problem eftersom pulsen går i topp och adrenalinet bara pumpar ut i kroppen nä
😀 ja det skulle vara en jättebra ide.....om det inte vore för att det är jag som är chaufför på förstabilen...;)
Så den iden sprack tyvärr!!
Men det kommer nog inte bli några problem eftersom pulsen går i topp och adrenalinet bara pumpar ut i kroppen nä