Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 17:47Aadu
Passa så att Du inte blandar ihop förpackningarna 😀
F´låt att vi lånade tråden (H)
Aadu
Passa så att Du inte blandar ihop förpackningarna 😀
F´låt att vi lånade tråden (H)
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 22:47Tog rundan idag på kvällen. Med panlampa och stela ben gav man sig av kl 20:30. i 4+ grader. Det första man tänkte på var skit det här blir inge bra men efter 1,5 km så släppte det och flöt på bra. Blev väl inte helt nöjd så får se om man kör om den på lö
Tog rundan idag på kvällen. Med panlampa och stela ben gav man sig av kl 20:30. i 4+ grader. Det första man tänkte på var skit det här blir inge bra men efter 1,5 km så släppte det och flöt på bra. Blev väl inte helt nöjd så får se om man kör om den på lö
Quote from Olof Robertson on 3 October 2008, 08:15Neeeej, jag har värsta ont i magen idag 🙁 Ägglossning. Låter kanske inte så farligt men tja, ni tjejer vet vad jag pratar om. Får ibland helt sjukt ont och kan knappt gå, och ibland kan hålla i upp till 24 h trots tabletter. Men kan likaväl gå över snar
Neeeej, jag har värsta ont i magen idag 🙁 Ägglossning. Låter kanske inte så farligt men tja, ni tjejer vet vad jag pratar om. Får ibland helt sjukt ont och kan knappt gå, och ibland kan hålla i upp till 24 h trots tabletter. Men kan likaväl gå över snar
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 09:01Håller tummarna, Jenny. Hjälper värktabletter?
Håller tummarna, Jenny. Hjälper värktabletter?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 10:19@Jenny
Innan 21 på måndag?
@Jenny
Innan 21 på måndag?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 10:34Nu har jag sprungit min mil.. 32 grader varmt och halv storm, nåja vinden dämpade värmen och min terrängrunda slutade på 60 min blankt. Flyttar i november så då blir det ny bana men sen ska jag kunna jämföra och förbättra tiden. Lycka till ni som inte spr
Nu har jag sprungit min mil.. 32 grader varmt och halv storm, nåja vinden dämpade värmen och min terrängrunda slutade på 60 min blankt. Flyttar i november så då blir det ny bana men sen ska jag kunna jämföra och förbättra tiden. Lycka till ni som inte spr
Quote from Olof Robertson on 3 October 2008, 11:51Lars, hm ja det kanske kan gå. Men har annan träning på måndag kväll. Jag ska fundera och kanske är jag bättre till ikväll. Nu är det inte tal om någon löprunda för tillfället iaf *aj*.
Lars, hm ja det kanske kan gå. Men har annan träning på måndag kväll. Jag ska fundera och kanske är jag bättre till ikväll. Nu är det inte tal om någon löprunda för tillfället iaf *aj*.
Quote from Bjarne Lewin on 3 October 2008, 12:01Här ser det också kört ut för oktoberutmaningen. Foten gör ont när jag har gått typ 50 meter. Det som ändå är bra är att det inte gör lika ont, när det gör ont, som det gjorde i tisdags. Jag funderar på att istället ta en enmila gå/löprunda på måndag i st
Här ser det också kört ut för oktoberutmaningen. Foten gör ont när jag har gått typ 50 meter. Det som ändå är bra är att det inte gör lika ont, när det gör ont, som det gjorde i tisdags. Jag funderar på att istället ta en enmila gå/löprunda på måndag i st
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:14Jag hade vissa funderingar på att köra mitt race idag på lunchen, men det var så stojigt och trångt där så jag gav upp den idén och sprang lite kortare istället. Dessutom var 1 av 3 löpband trasigt så det kändes så stressigt att ockupera ett av dom en län
Jag hade vissa funderingar på att köra mitt race idag på lunchen, men det var så stojigt och trångt där så jag gav upp den idén och sprang lite kortare istället. Dessutom var 1 av 3 löpband trasigt så det kändes så stressigt att ockupera ett av dom en län
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:18Jag har knappt kunnat koncentrera mig på jobbet här på förmiddagen för jag har bara suttit och funderat på när Fia-Lotta ska springa och hur fort hon ska springa. Jag är orolig och rastlös och måste hela tiden gå in och kolla om det kommit in några result
Jag har knappt kunnat koncentrera mig på jobbet här på förmiddagen för jag har bara suttit och funderat på när Fia-Lotta ska springa och hur fort hon ska springa. Jag är orolig och rastlös och måste hela tiden gå in och kolla om det kommit in några result