Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag var tvungen att ta min utmaning idag. Har dock inte riktigt varit med så jag vet inte var jag ska redovisa resultatet........

Det finns en tävling Maria. Lägg in den i din kalender och ändra datumet till idag. 🙂

artzå, tack! (t+)

Småsnörvlig har jag blivit, men jag måste ju testa imorgon ändå. Känns det bra är det ju bara att stå på, och känns det inte bra får jag väl ta det lugnt och kalla det för Maffepass. Kanske ska ta på mig någon gammal nummerlapp från något lopp också, så k

Jag måste ta min löpning imorgon förmiddag - sedan är det rökt med träning för den här helgen. Nåja, trist att få en för bra tid första gången - man vill ju ha en positiv utvecklingskurva. 😀

Gjorde den för en stund sen. PB klapp klapp klapp!

Men vad roligt - grattis! Vad många PB det verkar bli. 😀

nu är jag lite fredagströg... men... håller på att vänta ut en ihärdig förkylning och kan förmodligen inte springa förrän söndag. HUR reggar jag detta? OM jag inte kan springa i helgen öht blir det väl WO och så hoppar jag på i november istället, eller hu

Nu är det bara ca 12 tim kvar innan det bär det av. Sjukt laddad! Mer laddad än till en vanlig tävling faktist.

Åh, herregud varför åt jag så mycket ikväll? Hoppas det smälter undan tills imorgon så jag kan springa. Just nu känner jag mig ungefär som en valross...