Quote from Sissel Svanøe on 3 October 2008, 21:53Sara> Det är bra att du åt mycket ikväll. Nu kommer du ha ett enormt energiöverskott att springa bort i morgon. Det kommer ge dig duktigt med sprätt i benen! Så är det.
Sara> Det är bra att du åt mycket ikväll. Nu kommer du ha ett enormt energiöverskott att springa bort i morgon. Det kommer ge dig duktigt med sprätt i benen! Så är det.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 22:03@ Lotta
Bara att ändra datumet för passet till söndag. Resultatet kommer med, så länge man inte kopplar bort tävlingen.
Om man inte har registrerat sitt resultat kl 21 på måndagkväll, så kommer man inte med i tabellen. Annars får folk vänta för länge. D
@ Lotta
Bara att ändra datumet för passet till söndag. Resultatet kommer med, så länge man inte kopplar bort tävlingen.
Om man inte har registrerat sitt resultat kl 21 på måndagkväll, så kommer man inte med i tabellen. Annars får folk vänta för länge. D
Quote from Lotta Lindström on 3 October 2008, 22:17<Det är bra att du åt mycket ikväll. Nu kommer du ha ett enormt energiöverskott att springa bort i morgon.
Då hoppas jag på att det är bra att energiladda med grönsaker, dipp, baguette och färskost 🙂
<Det är bra att du åt mycket ikväll. Nu kommer du ha ett enormt energiöverskott att springa bort i morgon.
Då hoppas jag på att det är bra att energiladda med grönsaker, dipp, baguette och färskost 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 3 October 2008, 22:45Sara, det där var ju bara bukfylla. Det är ju inte mycket kalorier i det där ju! Hoppas löpningen går bra ändå 😉
Sara, det där var ju bara bukfylla. Det är ju inte mycket kalorier i det där ju! Hoppas löpningen går bra ändå 😉
Quote from Lotta Lindström on 3 October 2008, 23:27Bukfylla kan man absolut säga. Tur att jag inte ska mäta midjan ikväll (#)
Bukfylla kan man absolut säga. Tur att jag inte ska mäta midjan ikväll (#)
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 23:32Fast jag tror du ligger i lä jämfört med mig, Sara.
Först åt jag grekisk buffé. Den var väldigt god. Jag tog om flera gånger. Jag måste ha ätit minst 1 kg fetaost. Och så en massa tsatsiki. Mm, brödet var gott också. Två glas rött förstås. Och en liten c
Fast jag tror du ligger i lä jämfört med mig, Sara.
Först åt jag grekisk buffé. Den var väldigt god. Jag tog om flera gånger. Jag måste ha ätit minst 1 kg fetaost. Och så en massa tsatsiki. Mm, brödet var gott också. Två glas rött förstås. Och en liten c
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 00:22Ingmarie
Lycka till i morgon lördag. Blir det Gammliaskogen eller blir det Nydalasjön runt? Har inte bestämmt mig ännu men sannolikt blir det Gammlia - en mysig miljö. Hur blir det i vinter? Endast skidspår eller finns det plats för dubbade löpare?
Ingmarie
Lycka till i morgon lördag. Blir det Gammliaskogen eller blir det Nydalasjön runt? Har inte bestämmt mig ännu men sannolikt blir det Gammlia - en mysig miljö. Hur blir det i vinter? Endast skidspår eller finns det plats för dubbade löpare?
Quote from Marcus Moore on 4 October 2008, 09:17Lite ledsen. Hade tänkt att jag också skulle vara med. Tänkte att förkylningen hade nog gett med sig. Tänkte att jag kanske inte behöver ta en mil för min vinterutmaning. Tyckte det var lite jobbigt, men tänkte att det var för att jag tappat så mycket und
Lite ledsen. Hade tänkt att jag också skulle vara med. Tänkte att förkylningen hade nog gett med sig. Tänkte att jag kanske inte behöver ta en mil för min vinterutmaning. Tyckte det var lite jobbigt, men tänkte att det var för att jag tappat så mycket und
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 09:52@Annika
Lyssna på kroppens signaler. Viktigaste är att du är med i mars.
@Annika
Lyssna på kroppens signaler. Viktigaste är att du är med i mars.
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 10:14Tack Harald! 🙂 Det blir nog Nydala, för jag tror att det är bättre förutsättningar att springa där när/om det blir snö. Men jag hade förstås föredragit Gammlia!
Lycka till själv, Harald + alla andra vinterutmanare!
Tack Harald! 🙂 Det blir nog Nydala, för jag tror att det är bättre förutsättningar att springa där när/om det blir snö. Men jag hade förstås föredragit Gammlia!
Lycka till själv, Harald + alla andra vinterutmanare!