Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Så roligt det här är! Ser verkligen fram emot Lars sammanställning. Springa kommer inte på tal. Förutom smärtan i foten har jag nu också en rejäl förkylning. Foten är mkt bättre nu så jag kommer igen i november 🙂

Nu är jag också i mål. 🙂

Min tid blev 55:26 vilket jag är übernöjd med mtp hemsk motvind första halvmilen och att jag körde VOmax-intervaller igår. Har aldrig testat att "maxa" på milen förrut, men nu finns ju alla anledningar till att fortsätta det hä

Tack 🙂

Först ett tack till Lars - det är ett väldigt uppskattat initiativ (t+)

Sprang (nåväl joggade) Nydalasjön runt (i Umeå) och det var första milen sedan skadan i början av ferbruari. Ambitionen var 70% pulstempo och att jogga hela vägen. Det funkade! Tiden

Nu har även jag loggat passet, tack för ett utmärkt initiativ.
Tror inte jag skulle tränat idag utan denna utmaning.
Regn och rusk.....

Over and out
/ Fredrik

Jag vill också vara med och tacka Lars för motivationsinjektionen.

Det här var verkligen kul!

Nu har jag genomfört min mil, Umemilen runt Nydalasjön. Jag sprang på 1:06, vilket är tre minuter långsammare än när jag sprang riktiga Umemilen, vilket väl är okej med tanke på att jag vet att jag är usel på att ta i på egen

87 minuter 😀
Är så fruktansvärd nöjd och glad så jag nästan hoppar i skrivbordsstolen. Trodde aldrig att jag skulle komma under 1.30. Gick i rask takt dryga kilometern för att värma upp och körde sedan dagens pass i löpprogrammet sen hade jag tänkt gå re

Färdig! (H)

Visserligen gick det inte fullt så bra som jag hade velat - förkylningen satte sina spår och jag sprang relativt sakta, men med puls som en elitlöpare (#)

Jag klarade i alla fall av det på knappa 68 minuter - nu gäller det bara att se till a

Avklarat här med. Tänkte tokmaxat i god ordning, men sen fick vi kaffebesök som också skulle ut på milpass inför Göteborgs halvmara nästa lördag så vi samordnade oss och bestämde att springa 5.30-tempo på Säröbanan så det gjorde vi. Jag ställde in min Gar