Quote from Bjarne Lewin on 4 October 2008, 15:29Så roligt det här är! Ser verkligen fram emot Lars sammanställning. Springa kommer inte på tal. Förutom smärtan i foten har jag nu också en rejäl förkylning. Foten är mkt bättre nu så jag kommer igen i november 🙂
Så roligt det här är! Ser verkligen fram emot Lars sammanställning. Springa kommer inte på tal. Förutom smärtan i foten har jag nu också en rejäl förkylning. Foten är mkt bättre nu så jag kommer igen i november 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 4 October 2008, 15:30Nu är jag också i mål. 🙂
Min tid blev 55:26 vilket jag är übernöjd med mtp hemsk motvind första halvmilen och att jag körde VOmax-intervaller igår. Har aldrig testat att "maxa" på milen förrut, men nu finns ju alla anledningar till att fortsätta det hä
Nu är jag också i mål. 🙂
Min tid blev 55:26 vilket jag är übernöjd med mtp hemsk motvind första halvmilen och att jag körde VOmax-intervaller igår. Har aldrig testat att "maxa" på milen förrut, men nu finns ju alla anledningar till att fortsätta det hä
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 15:38Tack 🙂
Tack 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 16:47Först ett tack till Lars - det är ett väldigt uppskattat initiativ (t+)
Sprang (nåväl joggade) Nydalasjön runt (i Umeå) och det var första milen sedan skadan i början av ferbruari. Ambitionen var 70% pulstempo och att jogga hela vägen. Det funkade! Tiden
Först ett tack till Lars - det är ett väldigt uppskattat initiativ (t+)
Sprang (nåväl joggade) Nydalasjön runt (i Umeå) och det var första milen sedan skadan i början av ferbruari. Ambitionen var 70% pulstempo och att jogga hela vägen. Det funkade! Tiden
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 16:49Nu har även jag loggat passet, tack för ett utmärkt initiativ.
Tror inte jag skulle tränat idag utan denna utmaning.
Regn och rusk.....Over and out
/ Fredrik
Nu har även jag loggat passet, tack för ett utmärkt initiativ.
Tror inte jag skulle tränat idag utan denna utmaning.
Regn och rusk.....
Over and out
/ Fredrik
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 16:56Jag vill också vara med och tacka Lars för motivationsinjektionen.
Jag vill också vara med och tacka Lars för motivationsinjektionen.
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 17:04Det här var verkligen kul!
Nu har jag genomfört min mil, Umemilen runt Nydalasjön. Jag sprang på 1:06, vilket är tre minuter långsammare än när jag sprang riktiga Umemilen, vilket väl är okej med tanke på att jag vet att jag är usel på att ta i på egen
Det här var verkligen kul!
Nu har jag genomfört min mil, Umemilen runt Nydalasjön. Jag sprang på 1:06, vilket är tre minuter långsammare än när jag sprang riktiga Umemilen, vilket väl är okej med tanke på att jag vet att jag är usel på att ta i på egen
Quote from Lotta Lindström on 4 October 2008, 17:2487 minuter 😀
Är så fruktansvärd nöjd och glad så jag nästan hoppar i skrivbordsstolen. Trodde aldrig att jag skulle komma under 1.30. Gick i rask takt dryga kilometern för att värma upp och körde sedan dagens pass i löpprogrammet sen hade jag tänkt gå re
87 minuter 😀
Är så fruktansvärd nöjd och glad så jag nästan hoppar i skrivbordsstolen. Trodde aldrig att jag skulle komma under 1.30. Gick i rask takt dryga kilometern för att värma upp och körde sedan dagens pass i löpprogrammet sen hade jag tänkt gå re
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 17:33Färdig! (H)
Visserligen gick det inte fullt så bra som jag hade velat - förkylningen satte sina spår och jag sprang relativt sakta, men med puls som en elitlöpare (#)
Jag klarade i alla fall av det på knappa 68 minuter - nu gäller det bara att se till a
Färdig! (H)
Visserligen gick det inte fullt så bra som jag hade velat - förkylningen satte sina spår och jag sprang relativt sakta, men med puls som en elitlöpare (#)
Jag klarade i alla fall av det på knappa 68 minuter - nu gäller det bara att se till a
Quote from Sissel Svanøe on 4 October 2008, 17:53Avklarat här med. Tänkte tokmaxat i god ordning, men sen fick vi kaffebesök som också skulle ut på milpass inför Göteborgs halvmara nästa lördag så vi samordnade oss och bestämde att springa 5.30-tempo på Säröbanan så det gjorde vi. Jag ställde in min Gar
Avklarat här med. Tänkte tokmaxat i god ordning, men sen fick vi kaffebesök som också skulle ut på milpass inför Göteborgs halvmara nästa lördag så vi samordnade oss och bestämde att springa 5.30-tempo på Säröbanan så det gjorde vi. Jag ställde in min Gar