Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 18:06Mållgan var nytt. Min heter omväxlande VIC64:an, VP:n och Darton.
Om du gillar springa mot VP:n, prova sätt upp en "Course" på samma sträcka. Då springer du ju mot dej själv istället, mycket mera rättvist i kuperad terräng.
Mållgan var nytt. Min heter omväxlande VIC64:an, VP:n och Darton.
Om du gillar springa mot VP:n, prova sätt upp en "Course" på samma sträcka. Då springer du ju mot dej själv istället, mycket mera rättvist i kuperad terräng.
Quote from Sissel Svanøe on 4 October 2008, 18:10Tack för tipset, Peter. Mållgan är ett monster i backar och motvind, för inget biter på honom, och han kommer ikapp en som ingenting när det börjar luta uppför (#)
Tack för tipset, Peter. Mållgan är ett monster i backar och motvind, för inget biter på honom, och han kommer ikapp en som ingenting när det börjar luta uppför (#)
Quote from Marcus Moore on 4 October 2008, 19:11Vad roligt att läsa om alla era "lopp". Jag är säkert med i november.
Vad roligt att läsa om alla era "lopp". Jag är säkert med i november.
Quote from Fredrik Borgström on 4 October 2008, 20:30Tusen tack, Lars!!! Tack vare Ditt härliga initiativ har jag idag lyckats springa en mil, trots att jag för 7-8 år sedan trodde att löpning var ett avslutat kapitel p g a muskler och leder som inte ville vara med. Började lite försiktigt i somras och har
Tusen tack, Lars!!! Tack vare Ditt härliga initiativ har jag idag lyckats springa en mil, trots att jag för 7-8 år sedan trodde att löpning var ett avslutat kapitel p g a muskler och leder som inte ville vara med. Började lite försiktigt i somras och har
Quote from Lotta Lindström on 4 October 2008, 20:35Jättegrattis Eva 😀
Jättegrattis Eva 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 20:55Citerar Ingmari: "jag är minsann inte bara ute här och kutar i störsa allmänhet utan jag deltar minsann i en mycket viktig, nationell tävling"
Du kan sträcka på dig ännu mer - inte bara nationell, utan INTERNATIONELL! ... jag - och säkert flera med mig -
Citerar Ingmari: "jag är minsann inte bara ute här och kutar i störsa allmänhet utan jag deltar minsann i en mycket viktig, nationell tävling"
Du kan sträcka på dig ännu mer - inte bara nationell, utan INTERNATIONELL! ... jag - och säkert flera med mig -
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 21:09Jamen, det var väl det jag kände, Yvonne - att det var något stort.
Jamen, det var väl det jag kände, Yvonne - att det var något stort.
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 21:26Ja det har varit många stordåd i anslutning till det här.
Bra initiativ av Lars, verkligen!
Ja det har varit många stordåd i anslutning till det här.
Bra initiativ av Lars, verkligen!
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 22:51Kul utmaning tycker jag som brukar träna lågintensivt. Nu blev det tredje fartpasset på drygt en månad. Tjejmilen knapp 58 min, Lidingö tjejlopp 63 och nu exakt 10 km på exakt 59:00 minuter. Jag hade nog inte kommit ut i regnet utan den här sporren och ja
Kul utmaning tycker jag som brukar träna lågintensivt. Nu blev det tredje fartpasset på drygt en månad. Tjejmilen knapp 58 min, Lidingö tjejlopp 63 och nu exakt 10 km på exakt 59:00 minuter. Jag hade nog inte kommit ut i regnet utan den här sporren och ja
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 12:42Sköt på min runda till idag för att riktigt vänta ut förkylningen - så i morse, utan förkylning att skylla på var det inte så mycket att orda om - utan bara ge sig ut i ösregn och 7 plusgrader. Sprang i Vena/Lillåspåret i Örebro och med hjälp av min förtr
Sköt på min runda till idag för att riktigt vänta ut förkylningen - så i morse, utan förkylning att skylla på var det inte så mycket att orda om - utan bara ge sig ut i ösregn och 7 plusgrader. Sprang i Vena/Lillåspåret i Örebro och med hjälp av min förtr