Quote from Erik Widgren on 5 October 2008, 21:50Jag har också sprungit en mil idag. Det tog 1:00:58. Om en månad är planen att springa fortare!
Jag har också sprungit en mil idag. Det tog 1:00:58. Om en månad är planen att springa fortare!
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 21:59Har gått och myst inomhus i höstrusket hela dan idag 🙂
Vad glad jag är att jag sprang igår, hehe.
Har gått och myst inomhus i höstrusket hela dan idag 🙂
Vad glad jag är att jag sprang igår, hehe.
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 22:4010 KM 54MIN 15SEK. Min första mil ever!!
BIG UP!
10 KM 54MIN 15SEK. Min första mil ever!!
BIG UP!
Quote from Jan Lundquist on 5 October 2008, 23:25Grattis Daniel och alla andra!
Själv är jag supernöjd med min mil på precis under timmen som var min snabbaste mil ever 😀
Min bana var lite lagom kuperad och blandad mellan cykelbanor och grusmotionsspår.
Grattis Daniel och alla andra!
Själv är jag supernöjd med min mil på precis under timmen som var min snabbaste mil ever 😀
Min bana var lite lagom kuperad och blandad mellan cykelbanor och grusmotionsspår.
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 09:22Ingen berättar väl för Lars att arrangörerna är de som brukar stå brevid 😉
Fast så är ju inte vinterutmaningen som andra tävlingar heller.
Själv hoppas jag kunna komma ut i kväll och vara tillbaka och regga före kl 21. Har inte varit tillräckligt återhäm
Ingen berättar väl för Lars att arrangörerna är de som brukar stå brevid 😉
Fast så är ju inte vinterutmaningen som andra tävlingar heller.
Själv hoppas jag kunna komma ut i kväll och vara tillbaka och regga före kl 21. Har inte varit tillräckligt återhäm
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 13:18Lars, jag är jättebesviken för jag har varit förkyld i 1½ vecka nu och börjar tro att jag fått bihåleinflammation så det blev ingen mil denna helgen. 🙁
Vilket blir vettigast i vinterutmaningen; att hoppa över oktober eller att regga min tid som jag spra
Lars, jag är jättebesviken för jag har varit förkyld i 1½ vecka nu och börjar tro att jag fått bihåleinflammation så det blev ingen mil denna helgen. 🙁
Vilket blir vettigast i vinterutmaningen; att hoppa över oktober eller att regga min tid som jag spra
Quote from Fredric Lagerström on 6 October 2008, 13:48Det var tråkigt att höra att du blivit dålig. Hoppas att du snart känner dej bättre.
Jag kunde inte heller vara med i oktoberutmaningen (strulande muskel i foten). Jag hoppas och tror att jag kan vara med i november istället. Det är alltid trist att stäl
Det var tråkigt att höra att du blivit dålig. Hoppas att du snart känner dej bättre.
Jag kunde inte heller vara med i oktoberutmaningen (strulande muskel i foten). Jag hoppas och tror att jag kan vara med i november istället. Det är alltid trist att stäl
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 13:59Tråkigt att ni inte kunde genomföra era lopp.
Jag sköt på det inne i det längsta i hopp om bättre väder(och form).
Imorse efter frukost och innan skolan tog jag mig ut, det var uppehåll så det var perfekt, strax äver noll-gradigt, men snuvig som få var ja
Tråkigt att ni inte kunde genomföra era lopp.
Jag sköt på det inne i det längsta i hopp om bättre väder(och form).
Imorse efter frukost och innan skolan tog jag mig ut, det var uppehåll så det var perfekt, strax äver noll-gradigt, men snuvig som få var ja
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 16:09@-AT -
Att stå över eller använda den gamla tiden? Så länge träningen speglade dig. För mig har det ingen betydelse, ditt första deltagande tid kommer att vara din starttid. I slutändan är det du som vet om tiden är rätt! Viktigaste är att du bli frisk oc
@-AT -
Att stå över eller använda den gamla tiden? Så länge träningen speglade dig. För mig har det ingen betydelse, ditt första deltagande tid kommer att vara din starttid. I slutändan är det du som vet om tiden är rätt! Viktigaste är att du bli frisk oc
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 20:15Kloka ord Lars (t+)
Kloka ord Lars (t+)