Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 21:20Hepp! Så har man (i sista stund) antagit utmaningen och reggat!(V)! Hann bli fri från min förskylning. Inspirerande och skitkul det här. Blev en runda som undvek div. skogiga/potentiellt vinterslaskiga vägar framåt vintern. Tråkigt för er som inte kunde,
Hepp! Så har man (i sista stund) antagit utmaningen och reggat!(V)! Hann bli fri från min förskylning. Inspirerande och skitkul det här. Blev en runda som undvek div. skogiga/potentiellt vinterslaskiga vägar framåt vintern. Tråkigt för er som inte kunde,
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 21:44Sprang på en löparbana men med 1,5 timmar tillgodo fick jag gilla läget när en klubb hade löpträning på innerbanorna och fick springa på ytterbana (bana 6). Hade som mål att springa 2-minutersvarv vilket jag klarade med totalt 30 sekunder tillgodo på 25 v
Sprang på en löparbana men med 1,5 timmar tillgodo fick jag gilla läget när en klubb hade löpträning på innerbanorna och fick springa på ytterbana (bana 6). Hade som mål att springa 2-minutersvarv vilket jag klarade med totalt 30 sekunder tillgodo på 25 v
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 22:49Kommer in lite sent här och har inte fattat riktigt. Någon som vill ta en snabb samanfattning om hur det går till? Låter ju skoj! Ska man registrera sig någon stans? Har lagt till nov-februari i mina tävlingar iaf.
Kommer in lite sent här och har inte fattat riktigt. Någon som vill ta en snabb samanfattning om hur det går till? Låter ju skoj! Ska man registrera sig någon stans? Har lagt till nov-februari i mina tävlingar iaf.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 09:13Jag gillar framför allt punkt 5 i din lista, Henrik. 🙂
Jag gillar framför allt punkt 5 i din lista, Henrik. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 09:25den tilltalar mig också 🙂
den tilltalar mig också 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 09:26tack förresten för era svar, jag hoppar över att regga något på oktoberutmaningen och vässar formen till november istället! (H)
tack förresten för era svar, jag hoppar över att regga något på oktoberutmaningen och vässar formen till november istället! (H)
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 19:49Är väl så jag får göra med. Men hade varit frestande att ha skatås rel backiga mil som första och sen min rel platt mil i umeå att jämföra med. Lite gratis boost för självförtroendet när det förhoppningsvis år fortare framöver.
Är väl så jag får göra med. Men hade varit frestande att ha skatås rel backiga mil som första och sen min rel platt mil i umeå att jämföra med. Lite gratis boost för självförtroendet när det förhoppningsvis år fortare framöver.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 23:03@Henrik D
Snygg sammanfattning (t+)
@Henrik D
Snygg sammanfattning (t+)
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 09:22Kul ni gillar min sammanfattning, men nog måste väl punkt 3 vara lika rolig som punkt 5?
...
I så fall är ni endorfinberoende 😉
Kul ni gillar min sammanfattning, men nog måste väl punkt 3 vara lika rolig som punkt 5?
...
I så fall är ni endorfinberoende 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 20:35Det är väl lika bra att erkänna att jag tillhör den gruppen... beroende alltså
Tack för sammanfattningen!
Det är väl lika bra att erkänna att jag tillhör den gruppen... beroende alltså
Tack för sammanfattningen!