Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 13:28Regn och blåst men jag sprang eftersom det var planerat så. Det gick bra dvs ungefär som jag tänkt mig. Såg bara tre andra joggare på hela dryga timmen jag var ute - vanligtvis är det betydligt tätare med sådana.
Efter smörgås, tårta och kaffe mår jag
Regn och blåst men jag sprang eftersom det var planerat så. Det gick bra dvs ungefär som jag tänkt mig. Såg bara tre andra joggare på hela dryga timmen jag var ute - vanligtvis är det betydligt tätare med sådana.
Efter smörgås, tårta och kaffe mår jag
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 14:08Kom ut igår till slut! Regn och blåst höll mig nästan inomhus. Och tungt kändes det från början... Men tydligen fanns tävlingsinstinkten där, jag gjorde min snabbaste mil utanför "riktig" tävling (förlåt Lars...) igår! 47:46! Dock visade det sig vid mätni
Kom ut igår till slut! Regn och blåst höll mig nästan inomhus. Och tungt kändes det från början... Men tydligen fanns tävlingsinstinkten där, jag gjorde min snabbaste mil utanför "riktig" tävling (förlåt Lars...) igår! 47:46! Dock visade det sig vid mätni
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 15:51Heja, heja, alla som har varit ute eller som är på väg..! 🙂
Har idag genomfört min första mil någonsin, på 01:10:15. Supernöjd! (t+)
Heja, heja, alla som har varit ute eller som är på väg..! 🙂
Har idag genomfört min första mil någonsin, på 01:10:15. Supernöjd! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 18:06Jag säger det igen: det finns ett gäng stålmän och -kvinnor i den här församlingen.
En (t+) till alla som släpar sej ut i det här vädret.
Jag säger det igen: det finns ett gäng stålmän och -kvinnor i den här församlingen.
En (t+) till alla som släpar sej ut i det här vädret.
Quote from Bjarne Lewin on 5 October 2008, 18:08Jag tycker att jag också är värd en (t+) för att jag har kunnat låta bli 🙁 Det är så tråkit att vara förståndig 🙁
Jag tycker att jag också är värd en (t+) för att jag har kunnat låta bli 🙁 Det är så tråkit att vara förståndig 🙁
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 18:48Det blev en sen anmälan för min del. Jag hade inte tänkt köra Vinterutmaningen, men vad tusan 🙂
Det fick bli en första 10-km, som en del av uppladdning inför GBG Halvmarathon.
Det blev en sen anmälan för min del. Jag hade inte tänkt köra Vinterutmaningen, men vad tusan 🙂
Det fick bli en första 10-km, som en del av uppladdning inför GBG Halvmarathon.
Quote from Björn Eriksson on 5 October 2008, 20:52Jag trotsade mörkret, blåst, regn och i mitten av vändan även vissa "trängande fysiska behov" och sprang min tredje mil någonsin på 1:18.
det är en förbättring med fem minuter sen förra söndagen.
Hurra för mig!
och hurra för alla andra som varit så dukt
Jag trotsade mörkret, blåst, regn och i mitten av vändan även vissa "trängande fysiska behov" och sprang min tredje mil någonsin på 1:18.
det är en förbättring med fem minuter sen förra söndagen.
Hurra för mig!
och hurra för alla andra som varit så dukt
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 21:01Hej!
Mitt första inlägg på funbeat. Verkar väldigt trevligt här. Jag kunde inte låta bli att vara med på en sådan trevlig utmaning. Så jag gav mig ut i regnet och sprang på 57:17. Jättenöjd och jätteblöt. Träffade bara en enda löpare. Jag brukar träffa m
Hej!
Mitt första inlägg på funbeat. Verkar väldigt trevligt här. Jag kunde inte låta bli att vara med på en sådan trevlig utmaning. Så jag gav mig ut i regnet och sprang på 57:17. Jättenöjd och jätteblöt. Träffade bara en enda löpare. Jag brukar träffa m
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 21:23Starkt jobba, lite "tävling" kan göra susen för motivationen. Själv har jag satt mig själv i en jobbig sits. Jag "måste" träna på så jag orkar kör utmaningarna hela vintern. För hur skulle det se ut om jag inte ork ut i spåret när man är arrangör.
Starkt jobba, lite "tävling" kan göra susen för motivationen. Själv har jag satt mig själv i en jobbig sits. Jag "måste" träna på så jag orkar kör utmaningarna hela vintern. För hur skulle det se ut om jag inte ork ut i spåret när man är arrangör.
Quote from Björn Eriksson on 5 October 2008, 21:26haha, Lars, smart planerat. (H)
Nu har du hela gruppen här som har ögonen på dig om du skulle "frånvara" från någon "deltävling" 😀
haha, Lars, smart planerat. (H)
Nu har du hela gruppen här som har ögonen på dig om du skulle "frånvara" från någon "deltävling" 😀