Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 10:33Lycka till alla som ska springa idag! Själv laddar jag nu för fullt. Skorna är trimmade, frukosten inmundigad - snart bär det av! 😀
Lycka till alla som ska springa idag! Själv laddar jag nu för fullt. Skorna är trimmade, frukosten inmundigad - snart bär det av! 😀
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 11:02Hå och hej... är fortfarande seg efter långvarig förkylning men ska ändå göra ett försök idag. Har inte sprungit på två veckor nu så det kryper i hela kroppen men blir nog en lugn runda idag.
Hå och hej... är fortfarande seg efter långvarig förkylning men ska ändå göra ett försök idag. Har inte sprungit på två veckor nu så det kryper i hela kroppen men blir nog en lugn runda idag.
Quote from mårten jansson on 4 October 2008, 11:30Nu har min förkylning kommit igång på riktigt 🙁
Nu har min förkylning kommit igång på riktigt 🙁
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 11:55Dags att dra iväg !! Resultatet kommer snart (V)
Dags att dra iväg !! Resultatet kommer snart (V)
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 12:04Sådärja!
51 min, personbästa på sträckan, bara för att...
Sådärja!
51 min, personbästa på sträckan, bara för att...
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 12:16DNS idag, den envisa förkylningen från LL hänger i. Får se om jag kan få gjort min mil imorrn istället. Känns ju gott att det skall bli ett riktigt oväder då...
Solskenslöpare? Inte jag inte. 🙂
DNS idag, den envisa förkylningen från LL hänger i. Får se om jag kan få gjort min mil imorrn istället. Känns ju gott att det skall bli ett riktigt oväder då...
Solskenslöpare? Inte jag inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 12:30Första gången jag sprang en mil! 🙂
52:12 blev resultatet. Mitt mål var under timmen och dden klarade jag lätt! Har mycket mer att ge. Nästa gång blir det under 50 minuter!
Lycka till idag allihop! 😉
Första gången jag sprang en mil! 🙂
52:12 blev resultatet. Mitt mål var under timmen och dden klarade jag lätt! Har mycket mer att ge. Nästa gång blir det under 50 minuter!
Lycka till idag allihop! 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 13:14Milen avklarad...:-) "ramlade" in på uppfarten efter 66:15....pers med 5:46 😀
Supernöjd!!!!Och inget larm gick heller (H)...puh!!
Milen avklarad...:-) "ramlade" in på uppfarten efter 66:15....pers med 5:46 😀
Supernöjd!!!!
Och inget larm gick heller (H)...puh!!
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 13:20Nu har jag precis kommit hem efter min löpning. 49:45 landade jag på men det var på vippen att jag hade lust att bryta, det var gräsligt tungt att springa idag. Det är nog dags för en lugnare återhämtningsvecka för mig nu, känner mig sliten. Fast nöjd med
Nu har jag precis kommit hem efter min löpning. 49:45 landade jag på men det var på vippen att jag hade lust att bryta, det var gräsligt tungt att springa idag. Det är nog dags för en lugnare återhämtningsvecka för mig nu, känner mig sliten. Fast nöjd med
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 14:16Sådärja, då var det gjort. Kanske inte det bästa för kroppen eftersom förkylningen inte är helt borta och jag kände mig helt och hållet orkeslös. Landade på 51:25.
Som sagt, inte bra för kroppen men definitivt mumma för själen då det var första passet på
Sådärja, då var det gjort. Kanske inte det bästa för kroppen eftersom förkylningen inte är helt borta och jag kände mig helt och hållet orkeslös. Landade på 51:25.
Som sagt, inte bra för kroppen men definitivt mumma för själen då det var första passet på