Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lycka till alla som ska springa idag! Själv laddar jag nu för fullt. Skorna är trimmade, frukosten inmundigad - snart bär det av! 😀

Hå och hej... är fortfarande seg efter långvarig förkylning men ska ändå göra ett försök idag. Har inte sprungit på två veckor nu så det kryper i hela kroppen men blir nog en lugn runda idag.

Nu har min förkylning kommit igång på riktigt 🙁

Dags att dra iväg !! Resultatet kommer snart (V)

Sådärja!
51 min, personbästa på sträckan, bara för att...

DNS idag, den envisa förkylningen från LL hänger i. Får se om jag kan få gjort min mil imorrn istället. Känns ju gott att det skall bli ett riktigt oväder då...

Solskenslöpare? Inte jag inte. 🙂

Första gången jag sprang en mil! 🙂
52:12 blev resultatet. Mitt mål var under timmen och dden klarade jag lätt! Har mycket mer att ge. Nästa gång blir det under 50 minuter!
Lycka till idag allihop! 😉

Milen avklarad...:-) "ramlade" in på uppfarten efter 66:15....pers med 5:46 😀
Supernöjd!!!!

Och inget larm gick heller (H)...puh!!

Nu har jag precis kommit hem efter min löpning. 49:45 landade jag på men det var på vippen att jag hade lust att bryta, det var gräsligt tungt att springa idag. Det är nog dags för en lugnare återhämtningsvecka för mig nu, känner mig sliten. Fast nöjd med

Sådärja, då var det gjort. Kanske inte det bästa för kroppen eftersom förkylningen inte är helt borta och jag kände mig helt och hållet orkeslös. Landade på 51:25.
Som sagt, inte bra för kroppen men definitivt mumma för själen då det var första passet på