Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:19Ni kan fortsätta arbeta - det blir inte förrän förmodligen söndag. 😉
Ni kan fortsätta arbeta - det blir inte förrän förmodligen söndag. 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:24Den som väntar på något gott..... 😉
Du då - när släpper du din bomb? 😀
Den som väntar på något gott..... 😉
Du då - när släpper du din bomb? 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:29Oliiiidligt spännande! Jag ska bort imorgon, tur att jag kan surfa från mobilen. Annars hade jag baske mej blitt hemma framför datorn istället! 😀
Oliiiidligt spännande! Jag ska bort imorgon, tur att jag kan surfa från mobilen. Annars hade jag baske mej blitt hemma framför datorn istället! 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:30nu har jag sprungit min mil
65:35 blev tiden och det är jag nöjd med, det är min andra bästa miltid någonsin och det kändes inte som jag tog ut mig helt.hoppas jag har fattat rätt nu med registreringen att jag bara ändrar datum på tävlingen?
nu har jag sprungit min mil
65:35 blev tiden och det är jag nöjd med, det är min andra bästa miltid någonsin och det kändes inte som jag tog ut mig helt.
hoppas jag har fattat rätt nu med registreringen att jag bara ändrar datum på tävlingen?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:31Ja, det är i sanning en stor dag i morgon!
Lycka till på söndag Fia-Lotta, och lycka till alla andra också 🙂
Ja, det är i sanning en stor dag i morgon!
Lycka till på söndag Fia-Lotta, och lycka till alla andra också 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:32Och snyggt jobbat, Josefine! (t+)
Och snyggt jobbat, Josefine! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:33men varför kommer inte mitt resultat med i listan ?
har jag reggat nåt fel nu?
men varför kommer inte mitt resultat med i listan ?
har jag reggat nåt fel nu?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:35Grattis Josefine!
När man går in i din kalender och tittar så står det fortfarande ett ? vid passet - ser inte ut som om det är markerat som utfört.....
Grattis Josefine!
När man går in i din kalender och tittar så står det fortfarande ett ? vid passet - ser inte ut som om det är markerat som utfört.....
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:36tack!
nu syns det 🙂
tack!
nu syns det 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:38First thing, saturday morning! Så himla laddad. Jag kommer att se ut som ett grått streck längs Årstavikens strand.
First thing, saturday morning! Så himla laddad. Jag kommer att se ut som ett grått streck längs Årstavikens strand.