Quote from Bjarne Lewin on 20 September 2008, 16:59🙂 😀 🙂 (H:)
🙂 😀 🙂 (H:)
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 19:01Nu är vi 70 goa personer (H:)
Nu är vi 70 goa personer (H:)
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 23:07tre dag senare så blev vi 10 till, så nu är det 80 personer (t+)
tre dag senare så blev vi 10 till, så nu är det 80 personer (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 24 September 2008, 08:14Hmm 80 pers, blir ju en del att hålla ordning på för dej Lars. Säkert fler som kommer ombord med.
Hmm 80 pers, blir ju en del att hålla ordning på för dej Lars. Säkert fler som kommer ombord med.
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 12:09Skulle vara kul om det blir 100 personer.
PS Skojigt arbete är aldrig betungande.
Skulle vara kul om det blir 100 personer.
PS Skojigt arbete är aldrig betungande.
Quote from Fredric Lagerström on 24 September 2008, 12:52Det har du ju rätt i. 🙂
Det har du ju rätt i. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 20:48Nu är det 89 stycken som skall delta i någon deltävling. Än finns det platser kvar 😉
Nu är det 89 stycken som skall delta i någon deltävling. Än finns det platser kvar 😉
Quote from Mark Kovacs on 29 September 2008, 10:08Jag får nog hoppa av i oktober. Veckan är fulltecknad och på fredag åker jag på lååånghelg till fjällen. Inte åter förrän på måndag och då är det väl för sent?
Jag får nog hoppa av i oktober. Veckan är fulltecknad och på fredag åker jag på lååånghelg till fjällen. Inte åter förrän på måndag och då är det väl för sent?
Quote from Magnus Gelang on 29 September 2008, 10:45Sniff: Jag kommer ta oktober-milen helgen efter utmaningshelgen. Jag kommer inte komma med i statistiken, men det viktigaste är ju att jag går min mil så jag kommer genomföra den iallafall 😀
Sniff: Jag kommer ta oktober-milen helgen efter utmaningshelgen. Jag kommer inte komma med i statistiken, men det viktigaste är ju att jag går min mil så jag kommer genomföra den iallafall 😀
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 13:10Jag måste också ta det på veckan efter för jag har brandjour och kan inte bege mig mer än 5 min från station...så jag kommer inte heller komma med i statistiken då...=)
Jag måste också ta det på veckan efter för jag har brandjour och kan inte bege mig mer än 5 min från station...så jag kommer inte heller komma med i statistiken då...=)