Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du är varmt välkommen när du du är hel.
Det finns en tråd med länkar till dom olika loppen!

Bra! Tack, nu blir det mycket lättare att hitta.

Lika lätt att skriva att din mamma skall vara med Lars?!?! 😉

Oxh jag ser att tävlingen nu ligger "på mer än en plats i Sverige",,,underbart 😀

Det är våran Olle som löste detta 😀

Det här var en kul grej! Bra Lars! (t+)
Jag springer kanske hemma en milvända jag har där. Men är ju lite sugen på att springa i Skatås med. Jag och Skatåsmilen behöver bli lite bättre vänner. Har både sprungit in i väggen och sprungit vilse där.
Man måst

Bäst att ta en GPS med spårsändare, Delsjöskogarna runt skatås är mörka och djupa. Och så har jag sett troll brevid spåret.

Annars kan du ju följa skyltarna. Svartvitt lär vara bra.....

... om man vill springa långt

Nej, jag tänkte om Lars hade tänkt att göra nån slags sammanställning eller nåt.
Men det är ju inget skrivet om det så jag antar att det inte ska behövas då. Bara att kuta och se glad ut alltså.

Du vill lura ut mej på 18 km rundan, hmm, men den kan man

Banan behöver inte vara noggrannt uppmätt. Du springer egentligen bara mot dig själv. Så bara du kör samma bana varje gång.

Men jag tror inte Lars kommer sättande som en ilsken boxer 😉 om man ändar sin egna bana.

Och 18 km, den är fin! (t+) Tog den för

@Aadu
Ingen GPS eller liknade. Jag kommer endast att registrera tiden man använt. Sträcka, träningstyp eller annat bryr jag mig inte om. Det är en fördel om man kan köra samma bansträckning varje gång. Då kan man jämnföra sig med sig själv, samt man kan h