Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 14:25Du är varmt välkommen när du du är hel.
Det finns en tråd med länkar till dom olika loppen!
Du är varmt välkommen när du du är hel.
Det finns en tråd med länkar till dom olika loppen!
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 16:34Bra! Tack, nu blir det mycket lättare att hitta.
Bra! Tack, nu blir det mycket lättare att hitta.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:09Lika lätt att skriva att din mamma skall vara med Lars?!?! 😉
Lika lätt att skriva att din mamma skall vara med Lars?!?! 😉
Quote from Magnus Gelang on 14 September 2008, 21:11Oxh jag ser att tävlingen nu ligger "på mer än en plats i Sverige",,,underbart 😀
Oxh jag ser att tävlingen nu ligger "på mer än en plats i Sverige",,,underbart 😀
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 10:42Det är våran Olle som löste detta 😀
Det är våran Olle som löste detta 😀
Quote from Fredric Lagerström on 15 September 2008, 12:37Det här var en kul grej! Bra Lars! (t+)
Jag springer kanske hemma en milvända jag har där. Men är ju lite sugen på att springa i Skatås med. Jag och Skatåsmilen behöver bli lite bättre vänner. Har både sprungit in i väggen och sprungit vilse där.
Man måst
Det här var en kul grej! Bra Lars! (t+)
Jag springer kanske hemma en milvända jag har där. Men är ju lite sugen på att springa i Skatås med. Jag och Skatåsmilen behöver bli lite bättre vänner. Har både sprungit in i väggen och sprungit vilse där.
Man måst
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 14:20Bäst att ta en GPS med spårsändare, Delsjöskogarna runt skatås är mörka och djupa. Och så har jag sett troll brevid spåret.
Annars kan du ju följa skyltarna. Svartvitt lär vara bra.....
... om man vill springa långt
Bäst att ta en GPS med spårsändare, Delsjöskogarna runt skatås är mörka och djupa. Och så har jag sett troll brevid spåret.
Annars kan du ju följa skyltarna. Svartvitt lär vara bra.....
... om man vill springa långt
Quote from Fredric Lagerström on 15 September 2008, 15:07Nej, jag tänkte om Lars hade tänkt att göra nån slags sammanställning eller nåt.
Men det är ju inget skrivet om det så jag antar att det inte ska behövas då. Bara att kuta och se glad ut alltså.Du vill lura ut mej på 18 km rundan, hmm, men den kan man
Nej, jag tänkte om Lars hade tänkt att göra nån slags sammanställning eller nåt.
Men det är ju inget skrivet om det så jag antar att det inte ska behövas då. Bara att kuta och se glad ut alltså.
Du vill lura ut mej på 18 km rundan, hmm, men den kan man
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 15:31Banan behöver inte vara noggrannt uppmätt. Du springer egentligen bara mot dig själv. Så bara du kör samma bana varje gång.
Men jag tror inte Lars kommer sättande som en ilsken boxer 😉 om man ändar sin egna bana.
Och 18 km, den är fin! (t+) Tog den för
Banan behöver inte vara noggrannt uppmätt. Du springer egentligen bara mot dig själv. Så bara du kör samma bana varje gång.
Men jag tror inte Lars kommer sättande som en ilsken boxer 😉 om man ändar sin egna bana.
Och 18 km, den är fin! (t+) Tog den för
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 16:28@Aadu
Ingen GPS eller liknade. Jag kommer endast att registrera tiden man använt. Sträcka, träningstyp eller annat bryr jag mig inte om. Det är en fördel om man kan köra samma bansträckning varje gång. Då kan man jämnföra sig med sig själv, samt man kan h
@Aadu
Ingen GPS eller liknade. Jag kommer endast att registrera tiden man använt. Sträcka, träningstyp eller annat bryr jag mig inte om. Det är en fördel om man kan köra samma bansträckning varje gång. Då kan man jämnföra sig med sig själv, samt man kan h