Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2009, 22:11Vill bara meddela att det fungerar kanon nu!
Tog bort kopplingen och tog bort applikationen på det andra FB och började om från början, åkte skateboard en minut och vips fanns det med.
Tack alla engagerade! 🙂
Vill bara meddela att det fungerar kanon nu!
Tog bort kopplingen och tog bort applikationen på det andra FB och började om från början, åkte skateboard en minut och vips fanns det med.
Tack alla engagerade! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:13Åkte du skatebord i köket?
Åkte du skatebord i köket?
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2009, 22:21Nä, på garageuppfarten. Det skulle Du testa David. Det är riktigt roligt!
Nä, på garageuppfarten. Det skulle Du testa David. Det är riktigt roligt!
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 22:24Då hade du uppförsbacke på uppfarten.
Då hade du uppförsbacke på uppfarten.
Quote from Catharina Brattlin on 10 November 2009, 22:30Ja, det var uppmärksamt uttänkt.
Ja, det var uppmärksamt uttänkt.
Quote from Funbeat user on 10 November 2009, 23:44Jag har också problem. Jag har testat att ta bort funbeat applikationen från facebook, men det funkar inte ändå.
Jag antar att passen skall komma upp på min profil, live view och ibland news view.
Passen är importerade från Garmin.
Boxen och tabben fun
Jag har också problem. Jag har testat att ta bort funbeat applikationen från facebook, men det funkar inte ändå.
Jag antar att passen skall komma upp på min profil, live view och ibland news view.
Passen är importerade från Garmin.
Boxen och tabben fun
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 08:19Så här blir det för mig när jag ska dkänna på Facebook:
"Det uppstod ett fel när sidan för FunBeat laddades.
FunBeat är under konstruktion. Försök igen senare."
Så här blir det för mig när jag ska dkänna på Facebook:
"Det uppstod ett fel när sidan för FunBeat laddades.
FunBeat är under konstruktion. Försök igen senare."
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 09:12Det var lite kul...:-)
Allt på samma bräde.
Det var lite kul...:-)
Allt på samma bräde.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 09:16Björn: Det stämmer angående Garmin-importen, det är en liten korrigering som behöver göras innan pass importerade från Garmin funkar med kopplingen. Jag ska lösa detta snart!
Anders: Besynnerligt. Kan du testa igen? (Ta bort både appen från Facebook och
Björn: Det stämmer angående Garmin-importen, det är en liten korrigering som behöver göras innan pass importerade från Garmin funkar med kopplingen. Jag ska lösa detta snart!
Anders: Besynnerligt. Kan du testa igen? (Ta bort både appen från Facebook och
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 13:05Aha, det förklarar varför löprundan förblev osynlig - Garmin.... 🙂
Aha, det förklarar varför löprundan förblev osynlig - Garmin.... 🙂