Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 18:55Olle: Det funkar med min Garmin (edge 705)
Olle: Det funkar med min Garmin (edge 705)
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 20:56@peter E hittar inte knappen "edit option" eller nåt liknande på svenska. var var den!? förmodligen är väl jag blind och eller trög!
@peter E hittar inte knappen "edit option" eller nåt liknande på svenska. var var den!? förmodligen är väl jag blind och eller trög!
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:09Nu dyker varken träning eller bloginlägg upp för mig. 🙁 Kopplade bort och gjorde om, men det hjälpte icke.
Nu dyker varken träning eller bloginlägg upp för mig. 🙁 Kopplade bort och gjorde om, men det hjälpte icke.
Quote from Catharina Brattlin on 11 November 2009, 21:21Kristina, har Du tagit bort Funbeat-applikationen på Facebook?
När jag hade gjort det funkade det klockrent efter ett nytt kopplingsförsök.
Tror jag iaf. Har inte reggat kvällens löpning än...
Kristina, har Du tagit bort Funbeat-applikationen på Facebook?
När jag hade gjort det funkade det klockrent efter ett nytt kopplingsförsök.
Tror jag iaf. Har inte reggat kvällens löpning än...
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 21:43Japp, tyvärr har jag gjort det.
Japp, tyvärr har jag gjort det.
Quote from Catharina Brattlin on 11 November 2009, 21:46Då vet jag inte heller nåt annat. Men visst HAR det funkat för Dig innan?
Hos mig fungerade det bra nyss, såg jag.
Då vet jag inte heller nåt annat. Men visst HAR det funkat för Dig innan?
Hos mig fungerade det bra nyss, såg jag.
Quote from Åsa Tysklind on 11 November 2009, 22:34Jag har importerat mina tränings pass i dag från garminen.
Dom dyker upp på facebook i applicationen på min sida men inte i nyhetsströmmen vad jag kan se. Även frågat en kompis men dom hamnar inte där.
Eller har inte olle fixat så dom importerade passen
Jag har importerat mina tränings pass i dag från garminen.
Dom dyker upp på facebook i applicationen på min sida men inte i nyhetsströmmen vad jag kan se. Även frågat en kompis men dom hamnar inte där.
Eller har inte olle fixat så dom importerade passen
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 08:16Nyhetströmmen är som sagt lite slumpmässigt. Prova Live-flödet istället, där kommer de upp.
Nyhetströmmen är som sagt lite slumpmässigt. Prova Live-flödet istället, där kommer de upp.
Quote from j sollerman on 14 November 2009, 11:09Nu funkar de inte för mig längre, vad kan vara fel? Jag har inte ändrat några inställningar.
Nu funkar de inte för mig längre, vad kan vara fel? Jag har inte ändrat några inställningar.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 11:29Jag testar just nu en eventuell lösning på problemet. Om du går till den här sidan så kommer en nyckel som behövs att uppdateras automatiskt, vilket förhoppningsvis löser problemet:
http://apps.facebook.com/funbeat/
Jag testar just nu en eventuell lösning på problemet. Om du går till den här sidan så kommer en nyckel som behövs att uppdateras automatiskt, vilket förhoppningsvis löser problemet: