Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Instämmer med föregående skribent.

Nu funkar de med garmin-import. Mycket bra! Datum vore bra men de är inget du behöver lägga energi på.

Ja tack, gärna!

Finfin app för att få flasha sin träning för vännerna lite 🙂
Men två saker vill jag passa på att påpeka.

1. Det blir liten bokstav i första ordet (tränade) när man registrerar sin träning, men däremot är det fortfarane stor bokstav i första ordet (Blog

Angående att även status uppdateras och inte bara tillägg i feeden (på Facebook): Tyvärr verkar det vara så att om man inte vill att även Status ska uppdateras så måste FunBeats server lägga till nån form av attachment till posten man skickar. Det kan man

Funbeatlon är väl ett naturligt attachment?

Fast FunBeat-loggan syns ju redan nu.

Om du skall lägga till datum i tweetsen så kanske det vore relevant att bara göra det för äldre träningspass man registrerar. Dvs. skippa datumet om det är dagens datum.

Jag ser att många kommer med synpunkter, vilket givetvis är bra, men jag vill passa på att ge dig ett stort FETT tack för din strävan att alltid fixa!

Jag är tacksam bara för att du ORKAR. Stort tack Olle!

Har du slagit på nån option Olle så att speglingen av det som går till Twitter inte kan gå vidare till Facebook (för att man ska använda din Funbeat-Facebook-integration istället)? Det funkar bra att få in träningarna in i Twitter, men just de saker från