Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 12:55En konstig grej jag upptäckt är att när jag reggar min träning som jag precis har gjort, då dyker det upp på fb direkt.
Men när jag trycker ok på att ett planerat pass är utfört, då dyker det inte upp...!Fler som har det så här?!
En konstig grej jag upptäckt är att när jag reggar min träning som jag precis har gjort, då dyker det upp på fb direkt.
Men när jag trycker ok på att ett planerat pass är utfört, då dyker det inte upp...!
Fler som har det så här?!
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 20:03Tack för svaret Anders! (t+)
Tack för svaret Anders! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 20:45Fråga: i profilen kan jag se mina träningspass, men de är på engelska. Är det bara jag som har det så? Övrig text är på svenska.
Fråga: i profilen kan jag se mina träningspass, men de är på engelska. Är det bara jag som har det så? Övrig text är på svenska.
Quote from Camilla Höög on 18 January 2010, 20:47I vilken profil?
I vilken profil?
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 20:54Profilen i facebook
Profilen i facebook
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 13:53Hej
Jag är ny på FB (Kan ju betyda både FunBeat och FaceBook, inser jag nu...) och håller på och testar kopplingen.
Det som jag inte får till är vilka på FB som ska få se min träning. Under applikationsinställningar på FaceBook har jag angivit sekretes
Hej
Jag är ny på FB (Kan ju betyda både FunBeat och FaceBook, inser jag nu...) och håller på och testar kopplingen.
Det som jag inte får till är vilka på FB som ska få se min träning. Under applikationsinställningar på FaceBook har jag angivit sekretes
Quote from Lena O on 5 February 2010, 14:29FB betyder bara en sak. FunBeat 😉 FB är i namnet
Fb = Facebook
FB betyder bara en sak. FunBeat 😉 FB är i namnet
Fb = Facebook
Quote from Camilla Höög on 5 February 2010, 14:35Anders, du får nog berätta lite mer hur du har konfigurerat Facebook.
Är "Träningskompisar" en lista på Facebook som du gett access till FunBeat-appen?Edit:
Inställningarna hittar jag under Settings->Application Settings->Funbeat->Edit Settings->Profile
Anders, du får nog berätta lite mer hur du har konfigurerat Facebook.
Är "Träningskompisar" en lista på Facebook som du gett access till FunBeat-appen?
Edit:
Inställningarna hittar jag under Settings->Application Settings->Funbeat->Edit Settings->Profile
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 16:43Precis så. Jag har pekat ut två listor med vänner som ska få se mina träningar, men vad jag sett så ser alla som finns under vänner inläggen från FB.
Precis så. Jag har pekat ut två listor med vänner som ska få se mina träningar, men vad jag sett så ser alla som finns under vänner inläggen från FB.
Quote from Camilla Höög on 6 February 2010, 10:17Längst ner i varje inlägg Funbeat gör på Facebook finns det ett hänglås (om den har några speciella rättigheter dvs.). Om du håller muspekaren över hänglåset så ser du vilka som inlägget visas för. Kolla vad som står där.
Jag har satt "Friends of Friends"
Längst ner i varje inlägg Funbeat gör på Facebook finns det ett hänglås (om den har några speciella rättigheter dvs.). Om du håller muspekaren över hänglåset så ser du vilka som inlägget visas för. Kolla vad som står där.
Jag har satt "Friends of Friends"