Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Angående träning-facebook
Mina pass läggs över utmärkt till facebook. Men jag undrar: Det läggs med en länk som man inte kan gå in o titta på utan att va medlem i funbeat. Vad är det för mening med det?Det är ju konstigt nog inte ALLA som tränar o har si

En liten önskan.. Jag har lagt in Funbeat som en app på egen flik i min Facebook, tror mina Facebook vänner skulle bli störda om alla mina pass syntes i Facebookflödet.

En liten klickruta vid Funbeatregistreringen för att posta till Facebooknyhetsflödet

Marie: Länken funkar om du öppnar upp din sida på FunBeat så att även icke inloggade kan se din träning.

Ulf: Det vore mycket fiffigt!

Facebook gilla ?!?!?

Klickar jag i det på en tävling i min grupp
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=733417

så kommer Magnus "Magnus gillar Untitled Page."
http://www.facebook.com/#!/salgo60

Vilket jag kanske gör men 🙂 men det känns l

När man visar sin träning mot twitter så funkar ÅÄÖ men när man senare visar den i ett Twitter program funkar inte. Är det ett funbeat problem eller ett Twitterprogram problem?

Vet att åäö visa fel i Tweetdeck, Echofon?

Jag försöker att lägga till app:en på Facebook, men det gick inte alls det...
"Ett fel har uppstått med FunBeat. Försök igen senare."
Felsökning pågår? 😉

Jag lyckades dock adda Twitter.

/Micke

2010-06-15 15:35
Nu har jag nog lyckats fixa med Facebook

Jag försöker koppla ihop FunBeat med Facebook men vill inte att mina träningspass ska synas i min logg endast som en ruta i min profil. Den här texten står på sidan Mina inställningar / Andra siter: Om du bara vill visa dina senaste träningspass i en rut

Går det verkligen inte att publicera enstaka pass härifrån på facebooks newsfeed? Jag vill bara nån gång ibland lägga upp nåt, absolut inte varenda logg.

Jag har använt add this ganska länge nu. Installationen ger en knapp bredvid adressfältet där jag kan välja att enkelt dela vilken sida som helst på antingen facebook eller twitter eller ett antal andra applikationer. Bara att gå in på passet man vill del

Vad har man gjort för fel när Funbeat _slutat_ publicera (automatiskt) alla träningspass på Facebook? Jag har sett till att "Dela" knappen är "på" vid registrering av träning.

Någon som kan hjälpa mig sprida mina träningspass ut på Facebook igen?