Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 12:38Okej, då var det inte bara "skit bakom spakarna" 🙂
Tack för kollen.
/A
Okej, då var det inte bara "skit bakom spakarna" 🙂
Tack för kollen.
/A
Quote from Camilla Höög on 6 February 2010, 12:56Jag kan ha missat någon inställning på något obskyrt ställe som inte går att hitta till...för jag tycker det borde gå att göra den inställningen du eftersöker, men jag lyckas i alla fall inte 🙂
Jag kan ha missat någon inställning på något obskyrt ställe som inte går att hitta till...för jag tycker det borde gå att göra den inställningen du eftersöker, men jag lyckas i alla fall inte 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 15:43Nu har jag provat mer...
Om man gör manuella statusuppdaterngar så kan man ju välja vilka listor som ska få ta del av dom. Den delen funkar som jag anser vara korrekt.
Men jag kan inte få till annat än att applikationen Funbeat alltid publicerar med sek
Nu har jag provat mer...
Om man gör manuella statusuppdaterngar så kan man ju välja vilka listor som ska få ta del av dom. Den delen funkar som jag anser vara korrekt.
Men jag kan inte få till annat än att applikationen Funbeat alltid publicerar med sek
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 09:12Nu har jag hittat en metod för att uppnå det som jag är ute efter (lite bakvänt, men...)
1. Funbeat publicerar med standardinställningarna. Så är det bara...
2. Jag har satt default SekretessinställningarProfilinformationMina inlägg till att spegla de li
Nu har jag hittat en metod för att uppnå det som jag är ute efter (lite bakvänt, men...)
1. Funbeat publicerar med standardinställningarna. Så är det bara...
2. Jag har satt default SekretessinställningarProfilinformationMina inlägg till att spegla de li
Quote from Camilla Höög on 9 February 2010, 10:16Tack, då finns det en lösning så länge man inte har massor av olika externa källor som ska posta till olika listor kors och tvärs 🙂
Tack, då finns det en lösning så länge man inte har massor av olika externa källor som ska posta till olika listor kors och tvärs 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 23:28Jag tycker det är trist att inte planerade pass kan skickas vidare. Om man använder träningsprogram betyder det att det inte funkar alls. Det vore supertrevligt om det fixades!
Jag tycker det är trist att inte planerade pass kan skickas vidare. Om man använder träningsprogram betyder det att det inte funkar alls. Det vore supertrevligt om det fixades!
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 16:10En grej när det gäller twitter:
Funbeat postar svenska tecken som "iso entities", dvs. ett "ä" blir ä och tar således upp 6 tecken i stället för 1 tecken som det skulle göra i UTF-8 format (trots att det är två bytes)
Dessutom ser det dåligt ut i twi
En grej när det gäller twitter:
Funbeat postar svenska tecken som "iso entities", dvs. ett "ä" blir ä och tar således upp 6 tecken i stället för 1 tecken som det skulle göra i UTF-8 format (trots att det är två bytes)
Dessutom ser det dåligt ut i twi
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 10:36Det förklarar varför det ser konstigt ut i vissa Twitter klienter. Vore önskvärt om man kunde få sina Twitter inlägg på engelska i stället för svenska
Det förklarar varför det ser konstigt ut i vissa Twitter klienter. Vore önskvärt om man kunde få sina Twitter inlägg på engelska i stället för svenska
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 11:23jag kör en twitter - facebook integration och detta problem gör att å, ä och ö helt försvinner i facebook. Det är synd tycker jag för det blir väldigt svårläst. Det finns ju bättre översättningar av dessa tecken (å och motsvarande)...
jag kör en twitter - facebook integration och detta problem gör att å, ä och ö helt försvinner i facebook. Det är synd tycker jag för det blir väldigt svårläst. Det finns ju bättre översättningar av dessa tecken (å och motsvarande)...
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 23:34En sak till jag märkte i dag efter att ha sprungit en tävling. På "Min startsida" står det mycket riktigt "har TÄVLAT löpning" om passet är markerat som ett lopp. Men på twitter står det trots det "har tränat löpning".
En sak till jag märkte i dag efter att ha sprungit en tävling. På "Min startsida" står det mycket riktigt "har TÄVLAT löpning" om passet är markerat som ett lopp. Men på twitter står det trots det "har tränat löpning".