Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det känns som en självklarhet att man ska se de först istället för att scrolla igenom sida efter sida med kommentarer man redan läst.

Jag håller med, det skulle vara jättebra!

"Hoppa till Första olästa inlägget" Funkar finfint annars vågar jag påstå.
Jag skulle inte under några som helst omständigheter vilja behöva läsa allting baklänges. Ungefär samma sak som att jag alltid har mina nyaste mail komma in läääängst bak i mailbox

På forum är det standard med att nyaste inlägget kommer sist. Att helt plötsligt börja ändra på det skulle nog uppröra fler än göra dem nöjda.
Enda sättet att lösa den meningsskiljaktigheten är att göra det till en inställning, alternativt att de som vill

Usch va jag skulle hata nyaste först. Det enda som fungerar att ha det så för mig är betalda fakturor i en pärm.

Jag läser från vänster till höger, uppifrån och ner :D.

Förutom länken "Hoppa till första olästa inlägget" kan man direkt på "samlingssidan för alla olästa inlägg" (eller vad jag nu ska kalla den), klicka på siffran för antalet olästa inlägg istället för att klicka på Titeln för diskussionen så kommer man ocks

Jag har under mina 2,5 år på Funbeat önskat att man ska komma till första olästa inlägget när man klickar på Nästa diskussion. Vi har kommit ett halvt steg på vägen när vi numera kommer direkt till rätt sida men ff måste klicka igen för att komma till det

Du var på rätt sida tidigare också, när det fanns en sida.

Ja, på första sidan ja men det pekar inte på det som är oläst om inte det råkar ligga överst och är ny diskussion.

OM det fanns en röstningsfunktion här tror jag att 99% skulle rösta för att man kom direkt till det första olästa inlägget och Olle o två till skulle rösta emot 🙂