Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om det fanns en röstningsfunktion här tror jag att 100% skulle rösta på att det skulle finnas en röstningsfunktion ... här...

Jag håller på Olle i denna fråga.

Jo visst funkar det att klicka på "visa sidan med första olästa inlägg", men man måste fortfarande scrolla ner till slutet på sidan varje gång.

Jag menar inte att man ska automatiskt se det seanste inlägget först, sådana sidor gillar inte jag heller efte

Patrik, alltså funkar inte "Hoppa till första olästa inlägget" för dej?

Nu fattar jag inte alls Patrik. Om ja trycker på knappen uppe till höger så tar den mig till första olästa inlägg. Utan scrollning.

Jodå den funkar, hade dock inte hittat den förrän nu =)

Dock så blir det ett helt onödigt musklick att först behöva visa sista sidan och sen hoppa ner till första olästa inlägget.

Finns det någon som vill se de senaste lästa kommentarerna om man har glö

Eftersom jag går vidare till nästa olästa diskussion via knappen längst ner till vänster, vet jag inte vilken tråd jag är inne på om sidan inte stannar högst upp så att jag ser rubriken.

Jag tycker att det är bra som det är nu.

Du har helt rätt Christer. Jag skrev fel i inlägget efter också.

Kollade inte innan jag svarade och kom inte ihåg att det var en länk och ingen knapp.

Tack för rättelsen.

Jack: Det står högst upp i ramen (om du har IE iaf)

Jag håller med om att man borde komma direkt till det olästa INLÄGGET inte bara till olästa SIDAN.

Det har du ju rätt i (igen) 🙂