Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bäst jag slutar nu medan jag ligger på topp... 🙂

Klappar man musen så klickar det ibland.

End-knappen fungerar alldeles utmärkt för att scrolla snabbt.

Men detta är ju bara workarounds...man vill ju direkt till det inlägget eller?

Om man kommer ihåg vad tråden handlar om så vill man så klart till första olästa, men i alla fall jag har svårt att komma ihåg flera hundra diskussioner på alla forum jag är aktiv på och läser oftast det inledande inlägget för att få ett humm om vad det h

Men den möjligheten finns ju fortfarande. Vad jag vill ha ändrat är ju att om man klickar på visa sidan för sista inlägget så vill jag komma direkt till det första olästa inlägget.

Att man ska kunna klicka som vanligt på titeln och komma till första inlä

Varför klickar du på sidan istället för att hoppa till sista inlägget?
Det är ju inget som säger när du klickar på nästa sida att du VILL komma till nyaste inläggen? ...
Och testa "Hoppa till första olästa inlägget" några gånger så kommer du inte behöva

Jag fattar ff inte hur svårt det kan vara. Det här är det ENDA forum jag sett på internet där man tvingas klicka en extra gång för att hamna på första OLÄSTA inlägget direkt. Hur svårt kan det vara när man ser diskussionens rubrik att veta vad den handlar

Tack Stina för att det finns någon som håller med mig i alla fall =)

Skulle man inte kunna ha detta som val i sin profil då så att de som vill hoppa till första INLÄGG gör det automatiskt och de som vill hoppa till SIDAN med första olästa inlägg gör det

Problemet var löst ett tag, men nu hamnar man inte rätt igen.