Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag hittar den, fast jag räknas inte alltid som folk.

Jag räknas väl inte heller till folk för jag tycker det är helt OK som det är nu.

- Perfekt att komma till den sida som den första olästa inlägget finns på.

- Bra att hamna överst på den sidan så jag ser rubriken och vet vilken disskussion det är.

- J

Som någon påpekat innan så syns titeln på inlägget i browserfönstret både i Internet Explorer och Firefox så det är ingen anlendning längre...

Skulle vara intressant att veta hur många som läser om sina inlägg på väg ner till det olästa inlägget eller om

Krister, kan bara instämma i din lista. Tycker det är perfekt som det är nu.

Sedan kan jag hålla med att länken "Hoppa till första olästa inlägget" kunde göras tydligare.

Hoppa till nästa olästa ska komma högst upp, klicka på siffran för olästa ska komma till de olästa direkt. Och så ÄR det!

Om folk inte var så stressad med att lära sig funktioner, dvs inte tar sig tid att göra det, så skulle det aldrig ha varit något problem.
Ta er lite tid, klicka runt och se vad som händer. Läs lite mer. Ibland finns informationen rätt framför ögonen! 🙂

Det är inget problem med att lära sig nya funktioner(workaround) det är bara ett onödigt steg som kan elimineras. Att säga att det alltid funkat så är inget argument som håller för man strävar väl alltid efter att göra saker bättre och utvecklas eller?

Folk verkar inte förstå att det här är Olles egenutvecklade forum och inte ett forum typ SMF eller phpBB som har mängder med utvecklare och har funnits och utvecklats under många många år.
Med endast en eller två utvecklare tar det lång tid att få till en

Jo jag tror de flesta av oss vet att det är Olles egenutvecklade forum. Och åtminstone jag har stor respekt och beundran inför det som faktum.
Jag tror bara han inte förstår nyttan med det som efterfrågas i den här tråden. Eftersom han redan har kod för

Det fungerade tydligen för någon dag sedan så funktionen ligger någonstans klar.

Jag ser inte nyttan med en sådan funktion. Jag använder nästan uteslutande tangentbordet när jag surfar. Orkar inte hålla på och klicka med musen på allt.