Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 07:57Kalla det vad du vill, men du måste förbi de olästa kommentarerna, antingen genom att scrolla eller använda home och end tangenterna.
Kalla det vad du vill, men du måste förbi de olästa kommentarerna, antingen genom att scrolla eller använda home och end tangenterna.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 08:12Man klickar på "Hoppa till första olästa inlägget".
Man klickar på "Hoppa till första olästa inlägget".
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 08:32Har du följt med i diskussionen och läst de tidigare inläggen egentligen?
Det är ju den länken som är onödig, det borde ske automatiskt!
Har du följt med i diskussionen och läst de tidigare inläggen egentligen?
Det är ju den länken som är onödig, det borde ske automatiskt!
Quote from Christina Hageman on 29 August 2008, 08:38Jag tycker det är bra som det är idag.
Jag tycker det är bra som det är idag.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 08:57Nej, eftersom detta har varit uppe ett antal gånger tidigare...
Nej, eftersom detta har varit uppe ett antal gånger tidigare...
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:04Är inte detta väldigt typiskt för diskussioner om nya/önskade funktioner på FB?
Alltså att man inte nöjer sig med att förklara vad man önskar och låter andra skriva vad de önskar och låta admin ta ställning utifrån dessa önskemål.
Istället blir det en m
Är inte detta väldigt typiskt för diskussioner om nya/önskade funktioner på FB?
Alltså att man inte nöjer sig med att förklara vad man önskar och låter andra skriva vad de önskar och låta admin ta ställning utifrån dessa önskemål.
Istället blir det en m
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:08Det går att fortsätta i de gamla trådarna med att repetera/copy paste.
Det går att fortsätta i de gamla trådarna med att repetera/copy paste.
Quote from Magnus Gelang on 29 August 2008, 09:26Jag tycker det är bra som det är. Vill gärna se rubriken på tråden innan jag scrollar eller trycker på End-knappen (eller trycker på "gå till första olästa inlägg" eller vad länken nu heter). Jag bryr mig inte om att det står i browser-randen (eller vad d
Jag tycker det är bra som det är. Vill gärna se rubriken på tråden innan jag scrollar eller trycker på End-knappen (eller trycker på "gå till första olästa inlägg" eller vad länken nu heter). Jag bryr mig inte om att det står i browser-randen (eller vad d
Quote from Jan Lundquist on 29 August 2008, 09:50Som sagt Rebecka, länken till första olästa inlägget när man redan kommit in på sidan har ju funnits ett tag nu. Men jag vill slippa den omvägen. Jag vill från min senast lästa diskussion komma direkt till olästa inlägget utan att först behöva komma in ti
Som sagt Rebecka, länken till första olästa inlägget när man redan kommit in på sidan har ju funnits ett tag nu. Men jag vill slippa den omvägen. Jag vill från min senast lästa diskussion komma direkt till olästa inlägget utan att först behöva komma in ti
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:58Jag tror att det handlar om missförstånd. Annars fattar jag ingenting. Det är ju inte funktioner som finns nu som ska bort utan att ha funktioner som tex möjliggör att man surfar via mobil utan att bli tokig.
bild:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileNam
Jag tror att det handlar om missförstånd. Annars fattar jag ingenting. Det är ju inte funktioner som finns nu som ska bort utan att ha funktioner som tex möjliggör att man surfar via mobil utan att bli tokig.