Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 09:59Rubriken visas ju dels när man klickar för att komma in på tråden och dels överst i browserfönstret så det är inget argument som håller tycker jag.
Rubriken visas ju dels när man klickar för att komma in på tråden och dels överst i browserfönstret så det är inget argument som håller tycker jag.
Quote from Jan Lundquist on 29 August 2008, 10:03Jo 2:an är ju en stor förbättring men då kunde man ju lika gärna komma direkt till olästa inlägget eftersom varianten med trådstarten finns kvar.
Herregud vad jag känner mig tjatig...
Jo 2:an är ju en stor förbättring men då kunde man ju lika gärna komma direkt till olästa inlägget eftersom varianten med trådstarten finns kvar.
Herregud vad jag känner mig tjatig...
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 10:10Det är precis det jag menar Stina, direkt på olästa bara! Tycker det är hela finessen med de där siffrorna. No scroll numbers!!!! 😉
Det är precis det jag menar Stina, direkt på olästa bara! Tycker det är hela finessen med de där siffrorna. No scroll numbers!!!! 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 10:27Väldigt pedagogiskt gjort, precis så menar jag med.
Att enligt 2, kommer man till första olästa INLÄGGET inte SIDAN som inlägget finns på!
Om man glömt vilken tråd man klickat på och inte vill läsa i browserfönstret går det fortfarande enligt 1, att kom
Väldigt pedagogiskt gjort, precis så menar jag med.
Att enligt 2, kommer man till första olästa INLÄGGET inte SIDAN som inlägget finns på!
Om man glömt vilken tråd man klickat på och inte vill läsa i browserfönstret går det fortfarande enligt 1, att kom
Quote from Camilla Höög on 29 August 2008, 12:14Andreas, bra förslag. Det är så på andra forum fungerar.
Andreas, bra förslag. Det är så på andra forum fungerar.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:40Nu är Skrållan på TV4 film.
Nu är Skrållan på TV4 film.
Quote from Magnus Gelang on 29 August 2008, 15:22christer: Fattar inte vad du menar ens. Jag skrev min åsikt. Visst den har framförts av flera andra, så har även motsatt åsikt. Ville väl helt enkelt visa Olle att flera av oss är nöjda som det är.
Alla andra: Den där bilden som nån nu klistrat in,,,,,ja
christer: Fattar inte vad du menar ens. Jag skrev min åsikt. Visst den har framförts av flera andra, så har även motsatt åsikt. Ville väl helt enkelt visa Olle att flera av oss är nöjda som det är.
Alla andra: Den där bilden som nån nu klistrat in,,,,,ja
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 15:28bullen: Håller med dej, vill gärna se "hela" sidan först och sen själv trycka ner till första olästa genom länken. Men sååå stor roll spelar det inte, det blir en höna av en fjäder det här och jag önskar jag också hade TV4 film...
bullen: Håller med dej, vill gärna se "hela" sidan först och sen själv trycka ner till första olästa genom länken. Men sååå stor roll spelar det inte, det blir en höna av en fjäder det här och jag önskar jag också hade TV4 film...
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 16:16Må ni för evigt bli dömda att surfa via mobil bullen och zanna!
Så kanske ni skulle få insikt i lidandet! För information varvat med böneutrop hjälper tydligen inte! 😉
Må ni för evigt bli dömda att surfa via mobil bullen och zanna!
Så kanske ni skulle få insikt i lidandet! För information varvat med böneutrop hjälper tydligen inte! 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 16:17Hur kan man förresten vara nöjd med något man inte ens använder?
Hur kan man förresten vara nöjd med något man inte ens använder?