Quote from Elias Engqvist on 28 August 2008, 17:27De som tycker det är så bra att komma till första inlägget surfar aldrig med mobil eller med en dålig/långsam förbindelse - då är man glad för allt som webapplikationen gör åt en!
Och som någon sa: Hur många gör nåt annat än direkt scrollar ner (på ett e
De som tycker det är så bra att komma till första inlägget surfar aldrig med mobil eller med en dålig/långsam förbindelse - då är man glad för allt som webapplikationen gör åt en!
Och som någon sa: Hur många gör nåt annat än direkt scrollar ner (på ett e
Quote from Camilla Höög on 28 August 2008, 17:29Varför man oftast går längst ner är för att klicka på länken för att komma till nästa inlägg. Den borde också ligga överst.
Varför man oftast går längst ner är för att klicka på länken för att komma till nästa inlägg. Den borde också ligga överst.
Quote from Elias Engqvist on 28 August 2008, 17:31Edit: Äh, det var inget!
Edit: Äh, det var inget!
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 17:52Jag har aldrig ens reflekterat över det här, jag klickar på " hoppa till första olästa" och är så nöjd och glad att det finns en sån "knapp"! Förstår inte alls att det kan irritera så mycket det här. Men det finns säkert nåt jag irriterar mej på som inte
Jag har aldrig ens reflekterat över det här, jag klickar på " hoppa till första olästa" och är så nöjd och glad att det finns en sån "knapp"! Förstår inte alls att det kan irritera så mycket det här. Men det finns säkert nåt jag irriterar mej på som inte
Quote from Bertil Nolheim on 28 August 2008, 19:44Man kanske skulle kunna tänka sig att man kan välja själv om man vill sorter inläggen med senaste eller äldsta först. Eventuellt skulle man kunna sortera på andra "nycklar" också t.ex. författare. Fram för valfrihet!
Vad tycker ni?
/Lars
Man kanske skulle kunna tänka sig att man kan välja själv om man vill sorter inläggen med senaste eller äldsta först. Eventuellt skulle man kunna sortera på andra "nycklar" också t.ex. författare. Fram för valfrihet!
Vad tycker ni?
/Lars
Quote from Jan Lundquist on 28 August 2008, 19:47Jag vill ha senaste inlägg sist som vedertaget. Jag vill också ha möjlighet att direkt komma till första OLÄSTA inlägget direkt utan att behöva läsa/se dem jag redan sett/läst.
Jag vill ha senaste inlägg sist som vedertaget. Jag vill också ha möjlighet att direkt komma till första OLÄSTA inlägget direkt utan att behöva läsa/se dem jag redan sett/läst.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 19:49Man kan kanske få inläggen blandade och sedan sortera dem i vilken ordning som man behagar?
Man kan kanske få inläggen blandade och sedan sortera dem i vilken ordning som man behagar?
Quote from Galderma Fritidsförening on 28 August 2008, 23:29"Jag vill också ha möjlighet att direkt komma till första OLÄSTA inlägget direkt utan att behöva läsa/se dem jag redan sett/läst."
Denna möjlighet finns väl redan 🙂
"Jag vill också ha möjlighet att direkt komma till första OLÄSTA inlägget direkt utan att behöva läsa/se dem jag redan sett/läst."
Denna möjlighet finns väl redan 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 07:30Ja men då måste du klicka på länken överst på sidan.
Tråden handlar om att man ska komma dit direkt när man klickar på "visa sidan med olästa inlägg" och inte som nu att man måste bläddra sig igenom alla lästa kommentarer på den sidan först.
Ja men då måste du klicka på länken överst på sidan.
Tråden handlar om att man ska komma dit direkt när man klickar på "visa sidan med olästa inlägg" och inte som nu att man måste bläddra sig igenom alla lästa kommentarer på den sidan först.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 07:31Bläddra?
Bläddra?