Quote from Magnus Gelang on 29 August 2008, 19:18Vaddå inte använder? Jag använder mig av att läsa rubriken på tråden innan jag scrollar ner/använder End.knappen, och alltså är jag nöjd med att man inte kommer till första olästa inlägget direkt 😀
Vaddå inte använder? Jag använder mig av att läsa rubriken på tråden innan jag scrollar ner/använder End.knappen, och alltså är jag nöjd med att man inte kommer till första olästa inlägget direkt 😀
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 19:37Det var ju just det, den länken funkar ju utmärkt som den gör.
Det var ju just det, den länken funkar ju utmärkt som den gör.
Quote from Magnus Gelang on 29 August 2008, 22:17Ja men ni vill ju ha bort den och vill ju att man ska komma direkt till första olästa utan att man ser rubriken först, och det vill inte jag (och fler med mig). Olle har nog sett denna diskussion, både denna gång och andra gånger och han har ju ändrat en
Ja men ni vill ju ha bort den och vill ju att man ska komma direkt till första olästa utan att man ser rubriken först, och det vill inte jag (och fler med mig). Olle har nog sett denna diskussion, både denna gång och andra gånger och han har ju ändrat en
Quote from Fredrik Närenfors on 29 August 2008, 22:35Rubriken ser du högst upp i din bläddrare. Däremot ser man ju inte texten i första inlägget vilket kanske är vad Olle tyckre vi behöver för att hålla oss till ämnet. Nu hjälper ju inte det i alla fall, men.......
Rubriken ser du högst upp i din bläddrare. Däremot ser man ju inte texten i första inlägget vilket kanske är vad Olle tyckre vi behöver för att hålla oss till ämnet. Nu hjälper ju inte det i alla fall, men.......
Quote from Magnus Gelang on 29 August 2008, 22:57Per: Menar du uppe i den blåa raden i browsern (det heter väl så)? Det är inte den jag använder för att kolla vilken tråd jag är i utan jag läser rubriken uppe ovanför själva inläggen (under det blåa funbeat-sidhuvudet), och ja jag vill läsa där innan jag
Per: Menar du uppe i den blåa raden i browsern (det heter väl så)? Det är inte den jag använder för att kolla vilken tråd jag är i utan jag läser rubriken uppe ovanför själva inläggen (under det blåa funbeat-sidhuvudet), och ja jag vill läsa där innan jag
Quote from Fredrik Närenfors on 29 August 2008, 23:14Vad spelar det för roll var du läser rubriken? Det står ju likadant i alla fall.
Vad spelar det för roll var du läser rubriken? Det står ju likadant i alla fall.
Quote from Magnus Gelang on 29 August 2008, 23:32Nej för själva rubrikens skulle har det väl ingen betydelse, men jag tycker ändå det känns som att man får lite mer sammanhang när man staratr där uppe på sidan. När det är diskussioner som inte är så här långa så kan man oskcå scrolla lite saktare och få
Nej för själva rubrikens skulle har det väl ingen betydelse, men jag tycker ändå det känns som att man får lite mer sammanhang när man staratr där uppe på sidan. När det är diskussioner som inte är så här långa så kan man oskcå scrolla lite saktare och få
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 00:05Men skulle inte alla bli glada och nöjda om det blev på det sätt jag beskrev ovan? Vilket andra varit inne på flera gånger.
Då försvinner ju varken förmågan att ta sig till absolut första inlägget, eller att hoppa vidare till nästa tråd och hamna längst
Men skulle inte alla bli glada och nöjda om det blev på det sätt jag beskrev ovan? Vilket andra varit inne på flera gånger.
Då försvinner ju varken förmågan att ta sig till absolut första inlägget, eller att hoppa vidare till nästa tråd och hamna längst
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2008, 22:28bullen: "Jag bryr mig inte om att det står i browser-randen (eller vad det nu heter), jag vill se det på Funbeat-sidan"
Det var det jag syftade till. Du har alltid den texten högst upp i fönstret (då du är i en viss tråd) - antingen har du inte sett det
bullen: "Jag bryr mig inte om att det står i browser-randen (eller vad det nu heter), jag vill se det på Funbeat-sidan"
Det var det jag syftade till. Du har alltid den texten högst upp i fönstret (då du är i en viss tråd) - antingen har du inte sett det
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2008, 22:30OM man inte kommer ihåg vad andra skrivit - så kan man ju alltid trycka på PageUp o sen PageDn...
OM man inte kommer ihåg vad andra skrivit - så kan man ju alltid trycka på PageUp o sen PageDn...