Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det finns en länk som tar dig direkt till sidan med olästa kommentarer. Klicka på siffran bredvid trådtiteln så kommer du överst på den sidan, sen måste du scrolla till första olästa kommentar på den sidan, det är det jag föreslog skulle gå automatiskt is

Tyst Patrik! Nu är du gubbig!

gubbig?

Äh, dåligt skämt!

Men scrollandet tar väl ingen extra tid för att man har seg uppkoppling? När sidan väl är laddad så går väl scrollandet på samma tid som för den som har en snabb uppkoppling?
Och menard du Lingling att du skulle få alla olästa på samma sida bara för att d

>Det finns en länk som tar dig direkt till sidan med olästa kommentarer. Klicka på siffran bredvid trådtiteln så kommer du överst på den sidan, sen måste du scrolla till första olästa kommentar på den sidan, det är det jag föreslog skulle gå automatiskt i

Om man använder en mobiltelefon så laddas sidan om flera gånger när man scrollar.

Scroll-hjulet har nästan rasat bort från min mobil.

Ok Per, det visste inte jag. Laddas sidan om också när man använder End-knappen (kan man ens det på en mobil?) eller om man använder länken (första olästa inlägg) som är högst upp på sidan?

Tänkte att sambons SGH-i600 hade det eftersom den har ett tangentbord men det fanns inte på den. Min hade det då inte!