Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 18:03Det finns en länk som tar dig direkt till sidan med olästa kommentarer. Klicka på siffran bredvid trådtiteln så kommer du överst på den sidan, sen måste du scrolla till första olästa kommentar på den sidan, det är det jag föreslog skulle gå automatiskt is
Det finns en länk som tar dig direkt till sidan med olästa kommentarer. Klicka på siffran bredvid trådtiteln så kommer du överst på den sidan, sen måste du scrolla till första olästa kommentar på den sidan, det är det jag föreslog skulle gå automatiskt is
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 18:25Tyst Patrik! Nu är du gubbig!
Tyst Patrik! Nu är du gubbig!
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 22:13gubbig?
gubbig?
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 23:14Äh, dåligt skämt!
Äh, dåligt skämt!
Quote from Magnus Gelang on 3 September 2008, 10:26Men scrollandet tar väl ingen extra tid för att man har seg uppkoppling? När sidan väl är laddad så går väl scrollandet på samma tid som för den som har en snabb uppkoppling?
Och menard du Lingling att du skulle få alla olästa på samma sida bara för att d
Men scrollandet tar väl ingen extra tid för att man har seg uppkoppling? När sidan väl är laddad så går väl scrollandet på samma tid som för den som har en snabb uppkoppling?
Och menard du Lingling att du skulle få alla olästa på samma sida bara för att d
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 10:37>Det finns en länk som tar dig direkt till sidan med olästa kommentarer. Klicka på siffran bredvid trådtiteln så kommer du överst på den sidan, sen måste du scrolla till första olästa kommentar på den sidan, det är det jag föreslog skulle gå automatiskt i
>Det finns en länk som tar dig direkt till sidan med olästa kommentarer. Klicka på siffran bredvid trådtiteln så kommer du överst på den sidan, sen måste du scrolla till första olästa kommentar på den sidan, det är det jag föreslog skulle gå automatiskt i
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 11:23Om man använder en mobiltelefon så laddas sidan om flera gånger när man scrollar.
Om man använder en mobiltelefon så laddas sidan om flera gånger när man scrollar.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 11:27Scroll-hjulet har nästan rasat bort från min mobil.
Scroll-hjulet har nästan rasat bort från min mobil.
Quote from Magnus Gelang on 3 September 2008, 11:28Ok Per, det visste inte jag. Laddas sidan om också när man använder End-knappen (kan man ens det på en mobil?) eller om man använder länken (första olästa inlägg) som är högst upp på sidan?
Ok Per, det visste inte jag. Laddas sidan om också när man använder End-knappen (kan man ens det på en mobil?) eller om man använder länken (första olästa inlägg) som är högst upp på sidan?
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 12:31Tänkte att sambons SGH-i600 hade det eftersom den har ett tangentbord men det fanns inte på den. Min hade det då inte!
Tänkte att sambons SGH-i600 hade det eftersom den har ett tangentbord men det fanns inte på den. Min hade det då inte!