Quote from Camilla Höög on 3 September 2008, 13:16Exakt hur scroll, omladdning etc. fungerar på mobiltelefon är beroende på webbläsare och mobiltelefon.
Att den laddar om sidan när man scrollar låter inte så bra. Beror det på att hela sidan inte är laddad direkt?
Exakt hur scroll, omladdning etc. fungerar på mobiltelefon är beroende på webbläsare och mobiltelefon.
Att den laddar om sidan när man scrollar låter inte så bra. Beror det på att hela sidan inte är laddad direkt?
Quote from Magnus Gelang on 3 September 2008, 13:20Christer: Frågar du mig om jag har end-knapp på min mobil? Isåfall är svaret nej, men jag har å andra sidan ingen scroll på mobilen heller, och surfar inte via mobilen.
Christer: Frågar du mig om jag har end-knapp på min mobil? Isåfall är svaret nej, men jag har å andra sidan ingen scroll på mobilen heller, och surfar inte via mobilen.
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 13:54Men bullen, du vet fortfarande att FB är helt optimalt i sitt nuvarande utförande?
Vill inte verka dryg men det handlar ju om att kunna sätta sig in i vad andra säger och beskriver. Jag har aldrig använt "hoppa till nästa olästa" för jag anser att det är
Men bullen, du vet fortfarande att FB är helt optimalt i sitt nuvarande utförande?
Vill inte verka dryg men det handlar ju om att kunna sätta sig in i vad andra säger och beskriver. Jag har aldrig använt "hoppa till nästa olästa" för jag anser att det är
Quote from Magnus Gelang on 3 September 2008, 15:11Jag säger bara vad jag tycker och det är att jag är nöjd med sidan som den är nu. Precis som folk har önskemål om att den ska förändras så har jag önskemål att den inte gör det. Och de argument jag hör för en förändring får jag inte att gå ihop. Kan nån f
Jag säger bara vad jag tycker och det är att jag är nöjd med sidan som den är nu. Precis som folk har önskemål om att den ska förändras så har jag önskemål att den inte gör det. Och de argument jag hör för en förändring får jag inte att gå ihop. Kan nån f
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 15:20Nu förstår jag inte vad du menar med att du inte hört något argument om vad som förbättras?
Fortfarande har jag inte hört någon som läser igenom alla kommentarer på sista sidan innan de kommer till första olästa kommentaren.
Alltså verkar det som att ma
Nu förstår jag inte vad du menar med att du inte hört något argument om vad som förbättras?
Fortfarande har jag inte hört någon som läser igenom alla kommentarer på sista sidan innan de kommer till första olästa kommentaren.
Alltså verkar det som att ma
Quote from Magnus Gelang on 3 September 2008, 15:58Jag brukar läsa lite bakåt ibland, framför allt om det gått ett tag sedan sista inlägget skrevs. Men oftast inte en hel sida nej.
Det jag menar att inget förbättras är:
*Nån skriver att det tar lång tid när man har seg uppkoppling. Men när jag testat länk
Jag brukar läsa lite bakåt ibland, framför allt om det gått ett tag sedan sista inlägget skrevs. Men oftast inte en hel sida nej.
Det jag menar att inget förbättras är:
*Nån skriver att det tar lång tid när man har seg uppkoppling. Men när jag testat länk
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 19:15Varför skulle det vara så hemskt att hamna på första olästa bullen? Trådtiteln syns längst uppe i vänstra hörnet på webbläsaren, så den syns ju hela tiden. Är det bara princip?
Varför skulle det vara så hemskt att hamna på första olästa bullen? Trådtiteln syns längst uppe i vänstra hörnet på webbläsaren, så den syns ju hela tiden. Är det bara princip?
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2008, 20:10Hon vill inte läsa på den raden hon vill läsa på en annan rad (5-årings-syndromet)
Hon vill inte läsa på den raden hon vill läsa på en annan rad (5-årings-syndromet)
Quote from Funbeat user on 3 September 2008, 20:19Nu säger jag: Max 10 inlägg per sida!
Nu säger jag: Max 10 inlägg per sida!
Quote from Magnus Gelang on 3 September 2008, 22:53christer: lägg av, du vill en sak jag vill en annan, svårare än så är det väl inte.
Och som svar på frågan,,,nej det är inte farligt att hamna på första olästa först,,,bara det att jag föredrar att inte göra det. Jag gillar att läsa rubriken och sen skumm
christer: lägg av, du vill en sak jag vill en annan, svårare än så är det väl inte.
Och som svar på frågan,,,nej det är inte farligt att hamna på första olästa först,,,bara det att jag föredrar att inte göra det. Jag gillar att läsa rubriken och sen skumm