Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nej, då är du ju redan inne i diskussionen... Allt här handlar om Var du hamnar när du går in i diskussionen...

När du är i listan över alla olästa diskussioner (dvs när du tryckt på Olästa X diskussioner så finns där en rad med diskussionens namn (punkt

Lars: Ang combobox: Det skulle tillföra en del komplexitet som nog inte är försvarbar för ändåmålet. Tyvärr.

Anders: Men det finns det ju redan, det är siffran för antalet olästa för en specifik diskussion som tar dig dit (förutom att den just nu inte s

Olle: den bullen menar är den knappen som tar dig till första olästa Längst upp i diskussionen.. Däremot vet jag inte vad du säger var då till nu 😉

Aha, nu Denize fattade jag vad du menar, tack för förklaringen.

Jag tycker också Olles lösning är den bästa!

Jag tycker min lösning är den bästa (och bullens den sämsta!)

Olle låter bra i mina öron :-), andra delen i Anders tillägg citat:

"För övrigt så tycker jag det vore mycket bättre att lägga diskussionen i en egen scrollpane så att rubriken och flikarna syns hela tiden."

kanske skulle vara ett bra tillägg... det där

Vet inte om du christer inte hängt med i alla svängar men det är ju fler än jag som gillar det som det är idag 😉
Och så är det flera som vill ha det på annat sätt, och det finns troligen ännu fler alternativ än så,,,,Olle är ju ändå den som bestämmer.

Å andra sidan vet inte jag om du hängt med i alla svängar. Tänk vad mycket det är vi inte vet!

Precis!