Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 20:33Nu blev jag glad!
Jag visste väl att man kunde lita på gamla kära SVT!
Nu blev jag glad!
Jag visste väl att man kunde lita på gamla kära SVT!
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 22:08Både Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter ansträngde sig idag och tog med resultat från Gibraltar under resultatbörsen i resp tidning, men båda tog fjolårets resultat och bara för herrar. Någon måste ha skickat fel resultatlista. 🙁
Både Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter ansträngde sig idag och tog med resultat från Gibraltar under resultatbörsen i resp tidning, men båda tog fjolårets resultat och bara för herrar. Någon måste ha skickat fel resultatlista. 🙁
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 22:29Nej, de fick den här: http://www.iau-ultramarathon.org/images/file/finish.pdf
Nej, de fick den här: http://www.iau-ultramarathon.org/images/file/finish.pdf
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 22:38För att möjligen leda mysteriet lite i rätt riktning kan jag berätta att det DN publicerade är exakt vad Tidningarnas Telegrambyrå skickade ut i ämnet.
Varifrån de hämtat informationen vet jag inte.Tillägg:
Ett korrekt telegram, inklusive damresultaten,
För att möjligen leda mysteriet lite i rätt riktning kan jag berätta att det DN publicerade är exakt vad Tidningarnas Telegrambyrå skickade ut i ämnet.
Varifrån de hämtat informationen vet jag inte.
Tillägg:
Ett korrekt telegram, inklusive damresultaten,
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 22:42Och TT fick länken ovan. Så jag förstår inte riktigt varför fjolårsresultaten börjat florera.
Och TT fick länken ovan. Så jag förstår inte riktigt varför fjolårsresultaten börjat florera.
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 22:44Ultraresultat kan vara efterhängsna.
Ultraresultat kan vara efterhängsna.
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 22:46De var kanske för lika? 1. Japan 2. Buud. Tid 6 och fyrtionåt
De var kanske för lika? 1. Japan 2. Buud. Tid 6 och fyrtionåt
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 22:47Sportredaktioner brukar vara petigare än så med tider. Och namn.
Men även TT:s (duktiga) medarbetare gör då och då fel på jobbet.
Sportredaktioner brukar vara petigare än så med tider. Och namn.
Men även TT:s (duktiga) medarbetare gör då och då fel på jobbet.
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 08:49De tyckte väl att det var orimligt att någon som springer så långt kan komma fram samma dag, så de förutsatte att det var de som startade 2009 som äntligen hade kommit i mål. 🙂
De tyckte väl att det var orimligt att någon som springer så långt kan komma fram samma dag, så de förutsatte att det var de som startade 2009 som äntligen hade kommit i mål. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 09:26Någon som vet hur det gick för Daniel?
Någon som vet hur det gick för Daniel?