Quote from Guest on 4 August 2014, 07:40VM i Långdistans, detta år med bättre väder och mindre trafik!
VM i Långdistans, detta år med bättre väder och mindre trafik!
Quote from Funbeat user on 4 August 2014, 07:50För oss som inte direktkvalade
http://iof3.idrottonline.se/SvenskaTriathlonforbundet/Nyheter/Nyheter/ResterandeAGplatsernatillVMiMotala2015/
Man har möjligheten att prestera i Kalmar, Köpenhamn, Tjörn, Sala och Halmstad.
För oss som inte direktkvalade
Man har möjligheten att prestera i Kalmar, Köpenhamn, Tjörn, Sala och Halmstad.
Quote from Lisa Bringhed on 4 August 2014, 16:00Men alla tävlingar som sker efter 8 september (eller kanske 21/9) ....
Känns lite onödligt att göra uttagningen innan året är slut i alla fall.
edit Just långdistans-triathlon har ju de flesta bara ett A-race per år.Inte för att jag hade någon chans,
Men alla tävlingar som sker efter 8 september (eller kanske 21/9) ....
Känns lite onödligt att göra uttagningen innan året är slut i alla fall.
edit Just långdistans-triathlon har ju de flesta bara ett A-race per år.
Inte för att jag hade någon chans,
Quote from Funbeat user on 6 September 2014, 18:56Vad tror ni behövs för att komma med?
Slänger in en ansökan och hoppas på turen...
Vad tror ni behövs för att komma med?
Slänger in en ansökan och hoppas på turen...
Quote from Funbeat user on 6 September 2014, 19:03Titta på årets resultat i din klass och utgår från topp 20 tid.
De som är uttagna redan kan du hitta i äldre nyheter
http://www.svensktriathlon.org
Titta på årets resultat i din klass och utgår från topp 20 tid.
De som är uttagna redan kan du hitta i äldre nyheter
Quote from Funbeat user on 21 September 2014, 17:54Är jag den enda som sök en plats som uppdatera webbläsare varannan minut idag?!?
Är jag den enda som sök en plats som uppdatera webbläsare varannan minut idag?!?
Quote from Lisa Bringhed on 21 September 2014, 18:23Kom just på att det var D-dagen idag 🙂
33:e plats i regnet lär inte räcka ända fram.
Kom just på att det var D-dagen idag 🙂
33:e plats i regnet lär inte räcka ända fram.
Quote from Funbeat user on 21 September 2014, 18:28Jag under a hur snabbt de siste 470 vansbro plaster at slut när listan kommer ut
Jag under a hur snabbt de siste 470 vansbro plaster at slut när listan kommer ut
Quote from Funbeat user on 21 September 2014, 22:55Vilka som kommer att ingå i den svenska age group truppen skulle annonseras idag, men publiceringen behöver skjutas till imorgon måndag 22 september 2014 kl 15:00.
Vilka som kommer att ingå i den svenska age group truppen skulle annonseras idag, men publiceringen behöver skjutas till imorgon måndag 22 september 2014 kl 15:00.
Quote from Funbeat user on 21 September 2014, 23:03@ Ryan. Jag trodde jag var snabb men du var snabbare 🙂
@ Ryan. Jag trodde jag var snabb men du var snabbare 🙂