Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 07:04Jag tror jag har uppdaterat min sidan 1000+ gånger idag samt jag fick ett email några minuter innan nyheter kom ut 😉
Jag tror jag har uppdaterat min sidan 1000+ gånger idag samt jag fick ett email några minuter innan nyheter kom ut 😉
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 07:09Om man får en plats.
Och om man köper en landslagsdräkt.Är det någon som vet om man får tävla i den på samtliga tävlingar därefter eller måste det vara på landslagsuppdrag?
Fråga två:
Kommer VM, RM och SM gå samtidigt? Känns lite konstigt eftersom
Om man får en plats.
Och om man köper en landslagsdräkt.
Är det någon som vet om man får tävla i den på samtliga tävlingar därefter eller måste det vara på landslagsuppdrag?
Fråga två:
Kommer VM, RM och SM gå samtidigt? Känns lite konstigt eftersom
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 07:33Ur regelverket (http://iof3.idrottonline.se/imagevaultfiles/id_47377/cf_104/t-vlingsregler_2012.pdf), 1.14.2:
"Landslagsdräkt får endast användas vid landslagsrepresentation eller efter särskilt tillstånd av Svenska Triathlonförbundet. Klubbdräkt eller e
Ur regelverket (http://iof3.idrottonline.se/imagevaultfiles/id_47377/cf_104/t-vlingsregler_2012.pdf), 1.14.2:
"Landslagsdräkt får endast användas vid landslagsrepresentation eller efter särskilt tillstånd av Svenska Triathlonförbundet. Klubbdräkt eller e
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 07:36Tack.
Det blir en jävla dyr tävling...
Tack.
Det blir en jävla dyr tävling...
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 08:10Jonas jag ser att du har ställt fråga på deras facebook grupp, men de har haft SM två ggr, är det inte så att SM flyttas runt efter två år?
Jonas jag ser att du har ställt fråga på deras facebook grupp, men de har haft SM två ggr, är det inte så att SM flyttas runt efter två år?
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 08:24Det brukar vara så.
Rätt sent för förbundet att dela ut SM i långdistans nu bara.
Vi har två långdistanstävlingar i Sverige, en är utsåld och den andre måste man kvala till....q
Det brukar vara så.
Rätt sent för förbundet att dela ut SM i långdistans nu bara.
Vi har två långdistanstävlingar i Sverige, en är utsåld och den andre måste man kvala till....q
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 08:49senaste uppdaterat 10 sept 2014
SM-arrangörer
Svenska Mästerskap kommer att arrangeras på följande orter:2015
Sprint och stafett
UmeåOlympisk distans
VästeråsMedeldistans
TBCLångdistans
TBCDuathlon
TBC
senaste uppdaterat 10 sept 2014
SM-arrangörer
Svenska Mästerskap kommer att arrangeras på följande orter:
2015
Sprint och stafett
Umeå
Olympisk distans
Västerås
Medeldistans
TBC
Långdistans
TBC
Duathlon
TBC
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 08:55Vätter Challenge är SM Medeldistans enligt förbundets tävlingskalender. Stämmer ju med tvåårspraxisen.
Själv hoppas jag ju av rent egoistiska skäl på att Motala blir RM även i år, vet inte om jag skulle kunna få plats med tre långtävlingar på en säsong..
Vätter Challenge är SM Medeldistans enligt förbundets tävlingskalender. Stämmer ju med tvåårspraxisen.
Själv hoppas jag ju av rent egoistiska skäl på att Motala blir RM även i år, vet inte om jag skulle kunna få plats med tre långtävlingar på en säsong..
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 09:02jag har svårt att tror de kan ta emot alla RM deltagare under VM. Men jag ska inte fundera mer på det till efter kl 15:00 😉
jag har svårt att tror de kan ta emot alla RM deltagare under VM. Men jag ska inte fundera mer på det till efter kl 15:00 😉
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 09:21Vad står TBC för?
Vad står TBC för?