Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 09:29Tuberkulos?
Tuberkulos?
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 09:34Vad jag förstått är tanken i Motala att köra VM på lördagen och sedan Motion på söndagen, så plats finns för alla.
Sannolikheten att SM ska klämmas in där också är dock låg - man kanske i så fall blir tvungen att ställa upp i VM på lördagen och sen SM på
Vad jag förstått är tanken i Motala att köra VM på lördagen och sedan Motion på söndagen, så plats finns för alla.
Sannolikheten att SM ska klämmas in där också är dock låg - man kanske i så fall blir tvungen att ställa upp i VM på lördagen och sen SM på
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 09:37To Be Confirmed
normal sätt skriver man TBD To be Determined eller TBA To be Announced.
To Be Confirmed
normal sätt skriver man TBD To be Determined eller TBA To be Announced.
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 09:42Inom min bransch är TBC fullt normalt, betyder att ett förslag finns men att det inte ännu är bekräftat med alla intressenter att de är med på det. TBD har man ingen aning. TBA använder vi dock aldrig.
Så i det här fallet borde det väl stå TBD eller TBA
Inom min bransch är TBC fullt normalt, betyder att ett förslag finns men att det inte ännu är bekräftat med alla intressenter att de är med på det. TBD har man ingen aning. TBA använder vi dock aldrig.
Så i det här fallet borde det väl stå TBD eller TBA
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 15:45Jag känner igen många namn på uttagnings lista.
Grattis till alla som är med!!
Jag känner igen många namn på uttagnings lista.
Grattis till alla som är med!!
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 18:02Nu så är man lite stolt 🙂
Ska bli löjligt skoj att köra i landslagsdräkten.Håll er friska nu i vinter och träna väl så syns vi i Motala.
Nu så är man lite stolt 🙂
Ska bli löjligt skoj att köra i landslagsdräkten.
Håll er friska nu i vinter och träna väl så syns vi i Motala.
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 17:36Oj vad det blev bråttom med träningsläger.
Några som ska åka? mer än jag (H)
Oj vad det blev bråttom med träningsläger.
Några som ska åka? mer än jag (H)
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 19:08Det blev som sagt mycket bråttom... Är i valet och kvalet än så länge....
Det blev som sagt mycket bråttom... Är i valet och kvalet än så länge....
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 19:32Bråttom?!? Jag kan inte se något sista datum att anmäla sig, var hittar ni det?
Bråttom?!? Jag kan inte se något sista datum att anmäla sig, var hittar ni det?
Quote from Funbeat user on 13 October 2014, 19:43Bråttom är en relativ term 🙂 Jag hade förväntat mig ett läger i typ mars-april, och då blev november snabbt påkommet...
Bråttom är en relativ term 🙂 Jag hade förväntat mig ett läger i typ mars-april, och då blev november snabbt påkommet...