Quote from Bertil Nolheim on 21 June 2010, 17:36Tack, det var tiden från GPS:en.
Tack, det var tiden från GPS:en.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 18:58Försök inte Fredrik. Vi ser ju svart på vitt att det är du ;).
Försök inte Fredrik. Vi ser ju svart på vitt att det är du ;).
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 19:45Tionde plats vid VR debut ett år efter att jag köpte min första "riktiga" cykel. Sub8 var ju ett långsiktigt mål. Supernöjd är ett understatement.
Tionde plats vid VR debut ett år efter att jag köpte min första "riktiga" cykel. Sub8 var ju ett långsiktigt mål. Supernöjd är ett understatement.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 21:46Hur kan du vara nöjd Anders?? Du kan ju aldrig förbättra dig med 2 timmar på Vätternrundan 😉
Förresten... Grattis till en grym tid! 🙂
Hur kan du vara nöjd Anders?? Du kan ju aldrig förbättra dig med 2 timmar på Vätternrundan 😉
Förresten... Grattis till en grym tid! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:47Martin S kanske tog ditt namn 😉
Martin S kanske tog ditt namn 😉
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:53Får duga ...
Får duga ...
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:55... Men shit vad jag har svårt att smälta att vi bommade 7 h...
Nåja, finns väl värre saker här i världen att gräma sig över 🙂
... Men shit vad jag har svårt att smälta att vi bommade 7 h...
Nåja, finns väl värre saker här i världen att gräma sig över 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 23:05Se det positiva, nu finns utmaningen kvar! Fast missförstå mig inte, det hade varit otroligt mäktigt om ni hade grejat det.
Se det positiva, nu finns utmaningen kvar! Fast missförstå mig inte, det hade varit otroligt mäktigt om ni hade grejat det.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 23:08Nästa år ryker sju timmar ... 🙂
Nästa år ryker sju timmar ... 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 21 June 2010, 23:17Vad e det för orättvist o gratta topp 3 killar men inte topp 3 damer? Va!? haha 😉
Vad e det för orättvist o gratta topp 3 killar men inte topp 3 damer? Va!? haha 😉