Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 23:21Gratulerar till riktigt bra lopp och tider! Som cykelmotionär är det bara att lyfta, högt, på hatten! För mig är allt under 9tim fantastiskt bra.
När man därmed ser att toppskiktet har susat in strax över 7tim blir man ju mållös eftersom man har snittat
Gratulerar till riktigt bra lopp och tider! Som cykelmotionär är det bara att lyfta, högt, på hatten! För mig är allt under 9tim fantastiskt bra.
När man därmed ser att toppskiktet har susat in strax över 7tim blir man ju mållös eftersom man har snittat
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 23:21Vi är väl jämställda här och gör inte bedömningar baserat på kön! 😉
Nädå - stort grattis! Bra kört !
Vi är väl jämställda här och gör inte bedömningar baserat på kön! 😉
Nädå - stort grattis! Bra kört !
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:0461:e cyklist på Funbeat! Inte illa. Jag har inte hunnit lägga in min tid på 8:45 ännu.
61:e cyklist på Funbeat! Inte illa. Jag har inte hunnit lägga in min tid på 8:45 ännu.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:07@Karin
De tre snabbaste grabbarna hade samma tid, och det skulle bli lite fel om bara en nämndes.
Man får inte kritisera för fort! 🙂
@Karin
De tre snabbaste grabbarna hade samma tid, och det skulle bli lite fel om bara en nämndes.
Man får inte kritisera för fort! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 10:47Får sikta på övre halvan nästa år. Sub 11 eller 10.
Får sikta på övre halvan nästa år. Sub 11 eller 10.
Quote from Lena Bjerlöw on 22 June 2010, 10:50ok, ok, ok då 🙂 jag ska vara glad för alla jag kom före, kille eller tjej, fin eller ful cykel!
Grattis till alla som genomförde, vad många vi var från fb!!
ok, ok, ok då 🙂 jag ska vara glad för alla jag kom före, kille eller tjej, fin eller ful cykel!
Grattis till alla som genomförde, vad många vi var från fb!!
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 10:54Jämför man min placering på den där listan med placeringen totalt på resultatjakt.se kan man konstatera det vi alla redan visste. Snabbisarna är överrepresenterade på funbeat.
Jämför man min placering på den där listan med placeringen totalt på resultatjakt.se kan man konstatera det vi alla redan visste. Snabbisarna är överrepresenterade på funbeat.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:14En till FB-medlem som trampat, min tionde runda. 10.37 blev det på en mycket behaglig runda. Jag var hjälpryttare till en kollega som körde första gången. Han blev mycket glad av att höra att han kostade mig ca 4000 placeringar... 🙂
Vilket för övrigt
En till FB-medlem som trampat, min tionde runda. 10.37 blev det på en mycket behaglig runda. Jag var hjälpryttare till en kollega som körde första gången. Han blev mycket glad av att höra att han kostade mig ca 4000 placeringar... 🙂
Vilket för övrigt
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:22Ja verkar så! En tid som för 7 - 8 år sen var bland de tusen snabbaste är kanske nr 3-4000 idag. Är cykelsporten på uppgång bland motionärer?
Ja verkar så! En tid som för 7 - 8 år sen var bland de tusen snabbaste är kanske nr 3-4000 idag. Är cykelsporten på uppgång bland motionärer?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:59Har uppdaterat listan med alla tider ovan och de som jag fått med PM.
Har uppdaterat listan med alla tider ovan och de som jag fått med PM.