Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVR 2010 resultatlista Funbeat onl …
You need to log in to create posts and topics.

Gratulerar till riktigt bra lopp och tider! Som cykelmotionär är det bara att lyfta, högt, på hatten! För mig är allt under 9tim fantastiskt bra.

När man därmed ser att toppskiktet har susat in strax över 7tim blir man ju mållös eftersom man har snittat

Vi är väl jämställda här och gör inte bedömningar baserat på kön! 😉

Nädå - stort grattis! Bra kört !

61:e cyklist på Funbeat! Inte illa. Jag har inte hunnit lägga in min tid på 8:45 ännu.

@Karin

De tre snabbaste grabbarna hade samma tid, och det skulle bli lite fel om bara en nämndes.

Man får inte kritisera för fort! 🙂

Får sikta på övre halvan nästa år. Sub 11 eller 10.

ok, ok, ok då 🙂 jag ska vara glad för alla jag kom före, kille eller tjej, fin eller ful cykel!
Grattis till alla som genomförde, vad många vi var från fb!!

Jämför man min placering på den där listan med placeringen totalt på resultatjakt.se kan man konstatera det vi alla redan visste. Snabbisarna är överrepresenterade på funbeat.

En till FB-medlem som trampat, min tionde runda. 10.37 blev det på en mycket behaglig runda. Jag var hjälpryttare till en kollega som körde första gången. Han blev mycket glad av att höra att han kostade mig ca 4000 placeringar... 🙂

Vilket för övrigt

Ja verkar så! En tid som för 7 - 8 år sen var bland de tusen snabbaste är kanske nr 3-4000 idag. Är cykelsporten på uppgång bland motionärer?

Har uppdaterat listan med alla tider ovan och de som jag fått med PM.