Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 21:27Ska kolla på det 🙂 Får springa ett långpass igen och se hur det känns 😀 Kommer att bo på hotell hyfsat nära centralen och behöver checka ut kl 18 så kanske jag hinner...
Ska kolla på det 🙂 Får springa ett långpass igen och se hur det känns 😀 Kommer att bo på hotell hyfsat nära centralen och behöver checka ut kl 18 så kanske jag hinner...
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 12:37Jaaaaa va roligt det vore Marna!
Hotell Näsbokrok är ju alltid öppet om du behöver ett pit stop innan hemfärden söderut.
Jaaaaa va roligt det vore Marna!
Hotell Näsbokrok är ju alltid öppet om du behöver ett pit stop innan hemfärden söderut.
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 12:38Preliminär startlista: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B7NemaGjnbA9NTZmOTIyYjgtNGEyYy00NDZkLTk3ZTAtMGI2ZWI4ZjQ0MTRi&hl=en_US
Preliminär startlista: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B7NemaGjnbA9NTZmOTIyYjgtNGEyYy00NDZkLTk3ZTAtMGI2ZWI4ZjQ0MTRi&hl=en_US
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 11:54Saxat från Facebook:
"Banuppdatering: Ni ska alltså inte navigera efter den karta ni fått per mail - en tydligare karta med väganvisning kommer att delas ut i start-kitet. Banan kommer att vara pilad vid vägskäl och vägbyten men på lederna är ledmarkerin
Saxat från Facebook:
"Banuppdatering: Ni ska alltså inte navigera efter den karta ni fått per mail - en tydligare karta med väganvisning kommer att delas ut i start-kitet. Banan kommer att vara pilad vid vägskäl och vägbyten men på lederna är ledmarkerin
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 13:46Tack hela Kvarn yns för ett skitkul lopp. Ni och alla deltagare imponerade i de allt besvärligare väderförhållandena. Speciellt ni som fortfarande är ite på långa banan.
Tack hela Kvarn yns för ett skitkul lopp. Ni och alla deltagare imponerade i de allt besvärligare väderförhållandena. Speciellt ni som fortfarande är ite på långa banan.
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 20:30Tack Henrik! Hoppas vi ses nästa år igen.
Alla:
Vi är mycket intresserade av vad som kan bli bättre och vad som var perfekt (förutom Elses kladdkaka och snön då) så skriv gärna här, på facebook eller maila eller PM:a så vi kan skriva upp det på vår lis
Tack Henrik! Hoppas vi ses nästa år igen.
Alla:
Vi är mycket intresserade av vad som kan bli bättre och vad som var perfekt (förutom Elses kladdkaka och snön då) så skriv gärna här, på facebook eller maila eller PM:a så vi kan skriva upp det på vår lis
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:05Riktigt roligt lopp! Det blev ju några missar i stigförgreningarna, men det är OK. Däremot kanske man skulle kunna åtgärda att det var så lätt att missa SI-enheterna? Mitt förslag är att sätta orienteringsskärmar på dem till nästa år.
Riktigt roligt lopp! Det blev ju några missar i stigförgreningarna, men det är OK. Däremot kanske man skulle kunna åtgärda att det var så lätt att missa SI-enheterna? Mitt förslag är att sätta orienteringsskärmar på dem till nästa år.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:11Orienteringsskärmar på SI-enheterna? Vem tar på sig att åka ner till Paris och sätta en skärm på meterprototypen? 😉
Orienteringsskärmar på SI-enheterna? Vem tar på sig att åka ner till Paris och sätta en skärm på meterprototypen? 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:12Jag tänker som Erik nu. Vad tusan står "SI-enhet" för i detta sammanhang?
Jag fattar att det är den lilla manicken som man stämplar sin Sportidentpinne i...
Jag tänker som Erik nu. Vad tusan står "SI-enhet" för i detta sammanhang?
Jag fattar att det är den lilla manicken som man stämplar sin Sportidentpinne i...
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:13AH! Sport-Ident!! 😀
AH! Sport-Ident!! 😀