Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:14Anna, jag hörde ända hit hur polletten trillade ner! 😀
Anna, jag hörde ända hit hur polletten trillade ner! 😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:15Noterat.
Vi får se hur vi gör med tidtagninssystem för nästa år. Det kanske inte blir samma. Omöjligt att säga nu 🙂
Noterat.
Vi får se hur vi gör med tidtagninssystem för nästa år. Det kanske inte blir samma. Omöjligt att säga nu 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:20😀
😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:28Jag och Anna åker till Paris och fixar det. Nema problema.
Jag och Anna åker till Paris och fixar det. Nema problema.
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:42Oj, här har man helt oförhappandes råkat orsaka en kulturkrock deluxe 😀
Oj, här har man helt oförhappandes råkat orsaka en kulturkrock deluxe 😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 13:44Ja, och en anledning för AM och mig att åka till Paris. Inte illa! 😉
För om löparna har förslag så måste det ju åtgärdas, och eftersom AM inte pratar franska så måste jag komma med. Och allt går på Kvarnbyns klubbkassa. Gött. 😀
Ja, och en anledning för AM och mig att åka till Paris. Inte illa! 😉
För om löparna har förslag så måste det ju åtgärdas, och eftersom AM inte pratar franska så måste jag komma med. Och allt går på Kvarnbyns klubbkassa. Gött. 😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 16:13Haha 😀
Haha 😀
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 18:27Moi, ne parle Francais? Tu as got it all around the derriere pied Anna!
Moi, ne parle Francais? Tu as got it all around the derriere pied Anna!
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 18:51Tänker åka och springa Paris marathon i april. Men jag lämnar nog orienteringsskärmarna hemma, vill ju inte sabotera Anna och AMR:s reseplaner.
Tack igen förresten för ett bra arrangemang. Tur det inte var idag loppet gick, för idag är av någon anledning
Tänker åka och springa Paris marathon i april. Men jag lämnar nog orienteringsskärmarna hemma, vill ju inte sabotera Anna och AMR:s reseplaner.
Tack igen förresten för ett bra arrangemang. Tur det inte var idag loppet gick, för idag är av någon anledning
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 19:25Ha ha ha. Underligt det där med benen.
Vädret var ju lustigt. Sol dagen innan och sol dagen efter.
Ha ha ha. Underligt det där med benen.
Vädret var ju lustigt. Sol dagen innan och sol dagen efter.