Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det finns få långa traillopp i Göteborgstrakten - och det finns riktigt få svenska traillopp på vinterhalvåret. Kvarnbyns löparsällskap agerar mot detta NU - och presenterar stolt, i samarbete med WRT, den långa, tunga och grymt sköna stigutmaningen WRT S

Vill vill vill!!! Man blir ju inte så lite sugen på nåt sånt på hemmabana! Men två månader, kan tyvärr glömma att komma upp till den distansen på så kort tid. Men blir det fortsättning så har jag ett mål för 2012.

Bra sugen blir jag, har ju inte ens sprungit sandsjöbackaleden. Men det är tungt och långt.

Jag är med! Tack förresten, var det inte ungefär detta jag bad dig styra upp för några år sedan? 🙂

Varför i februari?

Det är en ganska tuff sträckning men också en grymt vacker och omväxlande sådan. Tror att man vid mållinjen ändå kommer att känna att man fått lön för mödan i form av en riktigt fin löpupplevelse. Och kanske ett litet äventyr.

Ja - Anders! Rackarns tur

Åh, det där låter trevligt. Hur lång tid har man på sig? Jag är nog inte i ultraform, men om jag får gå ett par partier emellanåt. så...

skall försöka köra, verkar riktigt kul. hoppas på tjäle!

Tjoflöjt! en riktig sjuhlvts utmaning alldeles inpå knutarna. Inte för att jag har tränat in mig på såna distanser direkt och att tävla hör inte till vad jag normalt har i kikaren, men det låter alldeles för kul för att låta bli. Det är bara ut och börja

Verkar intressant. Jag skall försöka hänga på. Det som kan sätta käppar i hjulet är det där jäkla jobbet... därför kan jag inte säga bestämt ja.