Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Verkar superkul! Själv har jag aldrig sprungit längre än 23km, men en utmaning är ju bara en utmaning om man inte vet att man kommer klara av det 😀

Fråga: hur stor del av sträckan går på hårt underlag, dvs asfalt eller grusvägar/-stigar?

Trevligt med så mycket positiv feedback! Första 9.5 är asfalterade, sedan är det några bitar mellan 33-35 kilometer som är asfalt, dock tror jag det är mindre än totalt 1k. Knappt 2k på slutet är också på asfalt. Resterande sträcka är mestadels på stigar

Jättekul initiativ att en så liten klubb kör ett arrangemang. Om Casa G visar sin välvilja och jag hinner komma upp ett par nivåer i form så är det inte omöjligt att jag försöker slå banrekordet!

Sätta banrekord menar du 🙂

Eller siktar du på att ställa upp 2012?

Jomen, no problemos Mackan. Kom hit och dominera fett 🙂

Jag antog att nuvarande banrekord har satts under träning av Grobert. 🙂

Vad är den bästa tiden på sträckan, någon har säkert provsprungit?

G-Man: Vore kul att hälsa på er och det låter som en kul sträckning. Enda negativa synpunkten jag har på arrangemanget är att starten är några timmar för tidig för min smak.

Kul initiativ! Låter som en riktigt trevlig bansträckning, delar av sandsjöbacka är fantastiskt vackert. Hoppas få in det hela i planeringen.

Kan instämma om starttiden Mackan. Men det är smällar man får ta 🙂 Vi får i alla fall springa 🙂