Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 23:09Verkar superkul! Själv har jag aldrig sprungit längre än 23km, men en utmaning är ju bara en utmaning om man inte vet att man kommer klara av det 😀
Fråga: hur stor del av sträckan går på hårt underlag, dvs asfalt eller grusvägar/-stigar?
Verkar superkul! Själv har jag aldrig sprungit längre än 23km, men en utmaning är ju bara en utmaning om man inte vet att man kommer klara av det 😀
Fråga: hur stor del av sträckan går på hårt underlag, dvs asfalt eller grusvägar/-stigar?
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 06:56Trevligt med så mycket positiv feedback! Första 9.5 är asfalterade, sedan är det några bitar mellan 33-35 kilometer som är asfalt, dock tror jag det är mindre än totalt 1k. Knappt 2k på slutet är också på asfalt. Resterande sträcka är mestadels på stigar
Trevligt med så mycket positiv feedback! Första 9.5 är asfalterade, sedan är det några bitar mellan 33-35 kilometer som är asfalt, dock tror jag det är mindre än totalt 1k. Knappt 2k på slutet är också på asfalt. Resterande sträcka är mestadels på stigar
Quote from Jonny Persson on 16 December 2010, 09:03Jättekul initiativ att en så liten klubb kör ett arrangemang. Om Casa G visar sin välvilja och jag hinner komma upp ett par nivåer i form så är det inte omöjligt att jag försöker slå banrekordet!
Jättekul initiativ att en så liten klubb kör ett arrangemang. Om Casa G visar sin välvilja och jag hinner komma upp ett par nivåer i form så är det inte omöjligt att jag försöker slå banrekordet!
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 09:19Sätta banrekord menar du 🙂
Eller siktar du på att ställa upp 2012?
Sätta banrekord menar du 🙂
Eller siktar du på att ställa upp 2012?
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 09:21Jomen, no problemos Mackan. Kom hit och dominera fett 🙂
Jomen, no problemos Mackan. Kom hit och dominera fett 🙂
Quote from Jonny Persson on 16 December 2010, 09:22Jag antog att nuvarande banrekord har satts under träning av Grobert. 🙂
Jag antog att nuvarande banrekord har satts under träning av Grobert. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 09:30Vad är den bästa tiden på sträckan, någon har säkert provsprungit?
Vad är den bästa tiden på sträckan, någon har säkert provsprungit?
Quote from Jonny Persson on 16 December 2010, 09:34G-Man: Vore kul att hälsa på er och det låter som en kul sträckning. Enda negativa synpunkten jag har på arrangemanget är att starten är några timmar för tidig för min smak.
G-Man: Vore kul att hälsa på er och det låter som en kul sträckning. Enda negativa synpunkten jag har på arrangemanget är att starten är några timmar för tidig för min smak.
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 10:39Kul initiativ! Låter som en riktigt trevlig bansträckning, delar av sandsjöbacka är fantastiskt vackert. Hoppas få in det hela i planeringen.
Kul initiativ! Låter som en riktigt trevlig bansträckning, delar av sandsjöbacka är fantastiskt vackert. Hoppas få in det hela i planeringen.
Quote from Mari Johansson on 18 December 2010, 11:47Kan instämma om starttiden Mackan. Men det är smällar man får ta 🙂 Vi får i alla fall springa 🙂
Kan instämma om starttiden Mackan. Men det är smällar man får ta 🙂 Vi får i alla fall springa 🙂