Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Perfekt att starten är tidigt, då slipper hela dagen gå. 🙂

Hm. Får erkänna att jag inte sprungit hela exakt den här rutten vid ett enda tillfälle, mest för att jag normalt sett inte avslutar nere i Mölndal utan i Johanneberg. Jag skulle dock bli svårt imponerad av att se sluttider under fyra timmar - själv hade j

Kommer banan vara uppmärkt på något vis eller fixar man karta själv? Kanske en dum fråga, men eftersom jag aldrig sprungit ett lopp så hoppas jag det är OK 😉

Banan kommer att vara uppmärkt med pilar och snitslar åtminstone överallt där det finns några vägval att göra. Man ska inte behöva springa fel om man inte stoppar huvudet helt under armen.

Så synd, hade gärna varit med, gillar terränglöpning, vinterlöpning, Sandsjöbacka MEN loppet ligger på sportlovet, blir skidor i Åre istället! Lycka till med loppet, hoppas på en upprepning nästa år (fast inte på sportlovet)!

Hmm, sportlovet, det kan vara så att jag också är uppe i Jämtland och åker skidor denna vecka, men jag kanske skall övertyga familjen om det sköna att vara hemma en dag innan jobb och skola drar igång och bara ta det lugnt 🙂

Sportlovet i Göteborg infaller veckan *efter* söndag den 13:e. Och i resten av landet veckorna därefter...

Skit också! 🙁

Får hoppas på att min fru inte får ledigt på sportlovet så att fjällen blir en helt annan vecka.

Var ute på en kortare baninspektion kring Sandsjöbackadrumlinen idag. Banan ser fin ut, med en väl spårad men tämligen oisig stig. Jag och hustrun tog lite inspirationsbilder.

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=01db54e0a454473b8558dca9b690e8

Jag inspekterade slutet (Änggårdsbergen-Safjället). Det var brant upp till Safjället... Men marken är hårt packat snö - inga problem alltså!