Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 13:15Jopp, kan nog bli bra. Just traverseringen av Safjället kommer vi att avgöra rutt i sista stund med avseende på just isläget. Det finns en bra liten serpentinstig att använda sig av från Safjällsgatan upp till motionsspåret, sedan kommer banan att gå in i
Jopp, kan nog bli bra. Just traverseringen av Safjället kommer vi att avgöra rutt i sista stund med avseende på just isläget. Det finns en bra liten serpentinstig att använda sig av från Safjällsgatan upp till motionsspåret, sedan kommer banan att gå in i
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 14:44Låter skoj, jag räknar med att vara med.
ska försöka locka med några kompisar oxå...
Låter skoj, jag räknar med att vara med.
ska försöka locka med några kompisar oxå...
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 15:17Bra det, Ashkan. Först i mål kommer att vinna ett snyggt Fusionkit - det kan du ju locka med om du vill få med polarna 🙂
Var för övrigt och rekade södra delen av Sandsjöbackaleden i morse - lite osäker på hur välgånget det var längst ner men det är fin
Bra det, Ashkan. Först i mål kommer att vinna ett snyggt Fusionkit - det kan du ju locka med om du vill få med polarna 🙂
Var för övrigt och rekade södra delen av Sandsjöbackaleden i morse - lite osäker på hur välgånget det var längst ner men det är fin
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 14:46Testade sträckan mellan 19,5-27 km idag och visst fanns det en (som) led i snön!
Testade sträckan mellan 19,5-27 km idag och visst fanns det en (som) led i snön!
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 19:51Slog på stort idag med en utmaning som heter galenskap. 20km terränglöpning hemma i rävekärrsskogen, i blytung blötsnö av varierande djup (tanken var 21 men jag fick tänka om inför sista kilometern). Eller löpning, på sin höjd en långsam till gående sådan
Slog på stort idag med en utmaning som heter galenskap. 20km terränglöpning hemma i rävekärrsskogen, i blytung blötsnö av varierande djup (tanken var 21 men jag fick tänka om inför sista kilometern). Eller löpning, på sin höjd en långsam till gående sådan
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 16:42Starkt kämpat! Jag körde också Rävekärrsskogarna idag, från Horsika till Kållereds ishall men kände att det fick räcka med djupsnölöpning och körde resten på isiga vägar runt Tulebosjön och Hårssjön.
Starkt kämpat! Jag körde också Rävekärrsskogarna idag, från Horsika till Kållereds ishall men kände att det fick räcka med djupsnölöpning och körde resten på isiga vägar runt Tulebosjön och Hårssjön.
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 14:21vad är det för skor som gäller? om undelaget är som det är nu måste det väl till icebug eller DIY icebug (löparskor med skruv iskruvade)? annars funderar jag på mina Innov8 212, men 43 km i dem känns rätt jobbigt...
vad är det för skor som gäller? om undelaget är som det är nu måste det väl till icebug eller DIY icebug (löparskor med skruv iskruvade)? annars funderar jag på mina Innov8 212, men 43 km i dem känns rätt jobbigt...
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 14:31kan man få önska bansträckningen som GPX och TCX-fil så man kan ladda klockan med den. är inte så sugen på att springa fel ...
kan man få önska bansträckningen som GPX och TCX-fil så man kan ladda klockan med den. är inte så sugen på att springa fel ...
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:19Någon som betalat och glömt skriva avsändare? Om du känner dig träffad, hör av dig.
Någon som betalat och glömt skriva avsändare? Om du känner dig träffad, hör av dig.
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:58Verkar ju vara väldigt varierande terräng, asfalt,grus,stig, så för min del kommer det bli ett par New Balance 840 med gummidubb.
X-talon 212 känns lite för klen för den distansen + lite för sladdriga och obekväma att springa på hårt underlag typ asfalt.
Verkar ju vara väldigt varierande terräng, asfalt,grus,stig, så för min del kommer det bli ett par New Balance 840 med gummidubb.
X-talon 212 känns lite för klen för den distansen + lite för sladdriga och obekväma att springa på hårt underlag typ asfalt.