Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 16:01Peter: Det kan man. Jag har 25-kilometaren färdig i kml- /gpx /tcx för den som önskar och den långa banan kommer in kort den med. Ska slänga upp den på lämpligt ställe för nedladdning när allt är klart. Dock ska det inte behövas - banan ska vara tillräckl
Peter: Det kan man. Jag har 25-kilometaren färdig i kml- /gpx /tcx för den som önskar och den långa banan kommer in kort den med. Ska slänga upp den på lämpligt ställe för nedladdning när allt är klart. Dock ska det inte behövas - banan ska vara tillräckl
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 17:01Låter finfint. Får hoppas man undviker alltför mycket blankis bara, så skall det nog bli riktigt vackert längs vägen.
Känns ju onödigt att köra ner en bil till Kungsbacka, insåg nyss att det dåblir att åka första pendeltåget från Göteborg C, avgång 06.1
Låter finfint. Får hoppas man undviker alltför mycket blankis bara, så skall det nog bli riktigt vackert längs vägen.
Känns ju onödigt att köra ner en bil till Kungsbacka, insåg nyss att det dåblir att åka första pendeltåget från Göteborg C, avgång 06.1
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 09:03hur många anmälda är vi? igår var det en hårmån för att det skulle bli DNS för mig, eftersom vi spontanbokade en resa till fjällen. men jag kör detta lopp och sätter mig direkt i bilen efteråt istället... 🙂
hur många anmälda är vi? igår var det en hårmån för att det skulle bli DNS för mig, eftersom vi spontanbokade en resa till fjällen. men jag kör detta lopp och sätter mig direkt i bilen efteråt istället... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2011, 09:49Som det ser ut nu är det 40 anmälda och knappt 30 som betalt. Väl mött!
Som det ser ut nu är det 40 anmälda och knappt 30 som betalt. Väl mött!
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 09:54Det här kommer bli kul, hoppas på en härligt dag för den lär ju bli lång...
Det här kommer bli kul, hoppas på en härligt dag för den lär ju bli lång...
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 09:57Haha, ja fy fan... Jag får riktigt ont i magen varje gång jag tänker på vad som komma skall... Tur att man får använda hela dagen. Detta ska bli superkul att testa 😀
Haha, ja fy fan... Jag får riktigt ont i magen varje gång jag tänker på vad som komma skall... Tur att man får använda hela dagen. Detta ska bli superkul att testa 😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 20:16Har kommit fram till att jag vågar inte testa detta i år. Får bli den kortare varianten.
Har kommit fram till att jag vågar inte testa detta i år. Får bli den kortare varianten.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 19:19Tror du fixar långa banan Anna!
Tror du fixar långa banan Anna!
Quote from Håkan Öhling on 24 January 2011, 23:12Kom igen Anna - det klarar du visst! Man får ju jättelång tid på sig och kan stanna och gå eller bara njuta av solen 🙂
Kom igen Anna - det klarar du visst! Man får ju jättelång tid på sig och kan stanna och gå eller bara njuta av solen 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 13:15Nu är ni så många som hejjar på mig att jag snart inte kan motstå denna utmaning. Ska man göra sin 1a mara o Kalmar i år, så är det väl inget mer att hålla på...
Nu är ni så många som hejjar på mig att jag snart inte kan motstå denna utmaning. Ska man göra sin 1a mara o Kalmar i år, så är det väl inget mer att hålla på...