Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Peter: Det kan man. Jag har 25-kilometaren färdig i kml- /gpx /tcx för den som önskar och den långa banan kommer in kort den med. Ska slänga upp den på lämpligt ställe för nedladdning när allt är klart. Dock ska det inte behövas - banan ska vara tillräckl

Låter finfint. Får hoppas man undviker alltför mycket blankis bara, så skall det nog bli riktigt vackert längs vägen.

Känns ju onödigt att köra ner en bil till Kungsbacka, insåg nyss att det dåblir att åka första pendeltåget från Göteborg C, avgång 06.1

hur många anmälda är vi? igår var det en hårmån för att det skulle bli DNS för mig, eftersom vi spontanbokade en resa till fjällen. men jag kör detta lopp och sätter mig direkt i bilen efteråt istället... 🙂

Som det ser ut nu är det 40 anmälda och knappt 30 som betalt. Väl mött!

Det här kommer bli kul, hoppas på en härligt dag för den lär ju bli lång...

Haha, ja fy fan... Jag får riktigt ont i magen varje gång jag tänker på vad som komma skall... Tur att man får använda hela dagen. Detta ska bli superkul att testa 😀

Har kommit fram till att jag vågar inte testa detta i år. Får bli den kortare varianten.

Tror du fixar långa banan Anna!

Kom igen Anna - det klarar du visst! Man får ju jättelång tid på sig och kan stanna och gå eller bara njuta av solen 🙂

Nu är ni så många som hejjar på mig att jag snart inte kan motstå denna utmaning. Ska man göra sin 1a mara o Kalmar i år, så är det väl inget mer att hålla på...