Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 14:56Regnet kan göra susen.
Regnet kan göra susen.
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 15:18Hellre regn och blött än is.
Hellre regn och blött än is.
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 15:20risken är överhängande att det blir snö, is och blött, om vartannat. på 2 veckor kommer det inte smälta bort i skogen. det är super hårt packad snö + kallare i skogen. 2-3 grader smälter inte bort såpass snabbt.
risken är överhängande att det blir snö, is och blött, om vartannat. på 2 veckor kommer det inte smälta bort i skogen. det är super hårt packad snö + kallare i skogen. 2-3 grader smälter inte bort såpass snabbt.
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 15:22Nu säger iofs den länkade prognosen 6 grader och regn.
Nu säger iofs den länkade prognosen 6 grader och regn.
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 15:38Mm. 6 grader och regn kommer att göra susen vid Sisjön. Å andra sidan kommer det att blotta nya partier av is - helt bart kommer det inte att vara det är jag ganska övertygad om. Men jag har blivit förvånad förr...
Mm. 6 grader och regn kommer att göra susen vid Sisjön. Å andra sidan kommer det att blotta nya partier av is - helt bart kommer det inte att vara det är jag ganska övertygad om. Men jag har blivit förvånad förr...
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 15:28gött e de med regn!! nu går det fort, kan ju bara hoppas på regnslask i skogen nästa söndag istället för is 😀
gött e de med regn!! nu går det fort, kan ju bara hoppas på regnslask i skogen nästa söndag istället för is 😀
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 15:38Nu är det snö och minusgrader i prognosen för veckan innan loppet 🙂
Men för mig går det bra vilket som, bara jag är frisk och stark!
Nu är det snö och minusgrader i prognosen för veckan innan loppet 🙂
Men för mig går det bra vilket som, bara jag är frisk och stark!
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 16:22Personligen tror jag att det är en helt perfekt prognos. All is hinner inte försvinna, så det är bra om det kommer lite blötsnö och fryser i den is som blir kvar. Sen är det ju vitt och tjusigt med nysnö. Och lättare att se stigarna... kanske.
Personligen tror jag att det är en helt perfekt prognos. All is hinner inte försvinna, så det är bra om det kommer lite blötsnö och fryser i den is som blir kvar. Sen är det ju vitt och tjusigt med nysnö. Och lättare att se stigarna... kanske.
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 18:53precis - perfekt med några cm nysnö - så man inte ser om det är sten, is eller snö som underlag... hoppas tävlingsläkaren är en ortoped. såg också precis filmen 127 hours - hoppas inte det blir något sådant på detta lopp...
precis - perfekt med några cm nysnö - så man inte ser om det är sten, is eller snö som underlag... hoppas tävlingsläkaren är en ortoped. såg också precis filmen 127 hours - hoppas inte det blir något sådant på detta lopp...
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 21:28Eftersom isen och den så kallade snö som finns kvar både är hyffsat tjockhudad och välpackad lär den knappast försvinna till tävlingsdagen. I nuläget är lite snö och kallt det bästa som kan hända. Fast egentligen spelar det ju ingen roll hur det blir - de
Eftersom isen och den så kallade snö som finns kvar både är hyffsat tjockhudad och välpackad lär den knappast försvinna till tävlingsdagen. I nuläget är lite snö och kallt det bästa som kan hända. Fast egentligen spelar det ju ingen roll hur det blir - de