Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:08Nej, vi kommer inte att ställa in på grund av väder - men vi förutsätter däremot att ni vet vad ni gör när ni ger er ut i bushen! Det kommer nästan säkert att finnas en del hala och besvärliga partier även om vi hoppas att det inte ska vara för dominerand
Nej, vi kommer inte att ställa in på grund av väder - men vi förutsätter däremot att ni vet vad ni gör när ni ger er ut i bushen! Det kommer nästan säkert att finnas en del hala och besvärliga partier även om vi hoppas att det inte ska vara för dominerand
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 10:16Väderdiskussioner är alltid intressanta 🙂
Skall bli riktigt blåsigt framåt helgen vilket är minst lika viktigt som regn för att minska snömängden, klart positivt.Idag är det inte något särskilt med minus och snö dagarna innan loppet. Kan dock holla me
Väderdiskussioner är alltid intressanta 🙂
Skall bli riktigt blåsigt framåt helgen vilket är minst lika viktigt som regn för att minska snömängden, klart positivt.
Idag är det inte något särskilt med minus och snö dagarna innan loppet. Kan dock holla me
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 10:20Peter, du behover ju inte springa detta lopp om du känner dig osäker på underlaget.
Peter, du behover ju inte springa detta lopp om du känner dig osäker på underlaget.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 10:34Anders - du har rätt. jag avstår då... eller kanske inte. 🙂
klart att det blir tufft, men det är liksom halva grejen.
Anders - du har rätt. jag avstår då... eller kanske inte. 🙂
klart att det blir tufft, men det är liksom halva grejen.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 10:38🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:05rejäla dubbar under fötterna så kommer det gå bra, då kan det gott vara inlandsis över hela banan 😉
rejäla dubbar under fötterna så kommer det gå bra, då kan det gott vara inlandsis över hela banan 😉
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 19:23Och nu säger både yr och smhi att det ska bli snö och kallt från torsdag och framåt. Och sol till helgen. Jag troooor att det är en bra prognos och att det kan bli en minnesvärd resa nästa helg.
Och nu säger både yr och smhi att det ska bli snö och kallt från torsdag och framåt. Och sol till helgen. Jag troooor att det är en bra prognos och att det kan bli en minnesvärd resa nästa helg.
Quote from Sissel Svanøe on 6 February 2011, 10:15Jag tror att det kommer att bli en minnesvärd resa för alla oavsett väder. Det ska bli riktigt kul att få vara med och skicka iväg alla löpare i svinottan i Kungsbacka och det ska bli lika kul att få stå och funktionära på första stationen och bjuda på vä
Jag tror att det kommer att bli en minnesvärd resa för alla oavsett väder. Det ska bli riktigt kul att få vara med och skicka iväg alla löpare i svinottan i Kungsbacka och det ska bli lika kul att få stå och funktionära på första stationen och bjuda på vä
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 10:17Nu behöver du inte prata med alla deltagarna som funktionär.
Nu behöver du inte prata med alla deltagarna som funktionär.
Quote from Sissel Svanøe on 6 February 2011, 11:20Nej, nu kan jag äntligen få ägna en hel dag åt att prata med funktionärerna utan att behöva springa en meter.
För att återgå till tråden kan jag berätta att det är fortsatta plusgrader och den tjälen som är kvar i marken är definitivt på väg bort så jag
Nej, nu kan jag äntligen få ägna en hel dag åt att prata med funktionärerna utan att behöva springa en meter.
För att återgå till tråden kan jag berätta att det är fortsatta plusgrader och den tjälen som är kvar i marken är definitivt på väg bort så jag