Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 07:47Då kanske du kan skriva några rader Robert efter du/ni varit ute på Lördag och satt banan 😉
Då kanske du kan skriva några rader Robert efter du/ni varit ute på Lördag och satt banan 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 16:36Snöat lite lagom över nejden idag och det har kommit upp pilar och snitslar på etapperna Årekärr och Sisjön. Senaste veckans tö har gjort gott för isläget runt Sisjön. Blir det lite kallgrader nu fryser blötsnön in i underlaget vilket kan ge riktigt bra u
Snöat lite lagom över nejden idag och det har kommit upp pilar och snitslar på etapperna Årekärr och Sisjön. Senaste veckans tö har gjort gott för isläget runt Sisjön. Blir det lite kallgrader nu fryser blötsnön in i underlaget vilket kan ge riktigt bra u
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 18:14Låter bra! Ser fram emot söndagens pass, lär bli väl värt att minnas på ena eller andra sättet.
Låter bra! Ser fram emot söndagens pass, lär bli väl värt att minnas på ena eller andra sättet.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 18:49Ja, det lär ju bli en upplevelse!
Ja, det lär ju bli en upplevelse!
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 21:20Satt första 15k av banan idag. Allra första biten av Sandsjöbackleden är rätt isig men när man väl kommer upp på höjderna är det riktigt fint. Blött, snöskorv och en del isfläckar men i det stora hela klrt löpbart. Blir tufft men fint på söndag.
Satt första 15k av banan idag. Allra första biten av Sandsjöbackleden är rätt isig men när man väl kommer upp på höjderna är det riktigt fint. Blött, snöskorv och en del isfläckar men i det stora hela klrt löpbart. Blir tufft men fint på söndag.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 22:25(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 22:56Såg att solen går upp 07:47 på söndag. Första biten går på hyfsat upplysta partier eller? Då tänker jag att det räcket med min enkla lilla pannlampa, det lär ju vara ljust när vi kommer in i skogen eller?
Såg att solen går upp 07:47 på söndag. Första biten går på hyfsat upplysta partier eller? Då tänker jag att det räcket med min enkla lilla pannlampa, det lär ju vara ljust när vi kommer in i skogen eller?
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 23:30Just precis så är det tänkt, Anders. Är det så klart som prognosen utlovar så är det lite gryningsljus precis vid starten och de första nio kilometrarna är asfaltslöpning så en liten led-lampa bör räcka.
Just precis så är det tänkt, Anders. Är det så klart som prognosen utlovar så är det lite gryningsljus precis vid starten och de första nio kilometrarna är asfaltslöpning så en liten led-lampa bör räcka.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 08:46Är det någon som kör bil till Mölndal söndag morgon och passerar Frölunda så är jag intresserad av att lifta. Jag kan stå bra till så det blir ett kort stop 🙂
svar till
johan@escapeoutdoors.se
eller
0705-209141--FIXAT---
Söndag morgon -8 grader i frö
Är det någon som kör bil till Mölndal söndag morgon och passerar Frölunda så är jag intresserad av att lifta. Jag kan stå bra till så det blir ett kort stop 🙂
svar till
johan@escapeoutdoors.se
eller
0705-209141
--FIXAT---
Söndag morgon -8 grader i frö
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 07:51Dagens första racereport.... Före klockan 8.
Sitter nu hemma grymt frustrerad. Jag är säker på att ni alla fick en superfin dag i skogen med perfekt väder och bra underlag.Jag hade verkligen sett fram emot detta lopp! I måndags fick jag något problem
Dagens första racereport.... Före klockan 8.
Sitter nu hemma grymt frustrerad. Jag är säker på att ni alla fick en superfin dag i skogen med perfekt väder och bra underlag.
Jag hade verkligen sett fram emot detta lopp! I måndags fick jag något problem